خبرهای داغ:

کشف بیش از ۱۸۰ لیتر مشروبات الکلی توسط ناحیه مقاومت بسیج دزفول

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول از کشف بیش از ۱۸۰ لیتر مشروبات الکلی توسط نیروهای بسیجی تحت امر این ناحیه در تورهای ایست بازرسی مستقر در گلوگاه های شهرستان و تفرجگاه ها خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۰۰۹۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۱

به گزارش رولبط عمومی بسیج ناحیه شهرستان دزفول: سرهنگ پاسدار هادی سعادت زاده گفت : در راستای اجرای طرح امنیت و آرامش بهاری نوروز ۱۳۹۷ ؛ در روزهای پایانی تعطیلات نوروز در تورهای ایست بازرسی بسیج ، متاسفانه با ورود افراد غیربومی هنجارشکن ، شاهد ناهنجاری های زیادی بودیم که منجر به کشف بیش از ۱۸۰ لیتر از انواع مشروبات الکلی ، ۵۰۰ گرم از انواع مواد مخدر ، بیش از ۱۰۰ قبضه سلاح سرد ، ۲ قبضه سلاح گرم ، بیش از ۱۴۵ نفر دستگیری و ارجاع به مراجع انتظامی ، بودیم.

همچنین در گشت های محله محور بسیج طی عملیات هایی تخصصی دستگیری ۲ سارق کابل های برق فشار قوی و کشف ۳۰۰ متر کابل ، دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی ، ۱۲ رأس گوسفند سرقتی ، کشف یک محموله از گیاهان ممنوعه به وزن ۲.۵تن و عملکرد هایی تأثیرگذار در خصوص پیشگیری از سرقت ، داشته ایم که در اجرای این گشت ها در درگیری نیروی های بسیج با سارقین منازل مسکونی متاسفانه دونفر از بسیجیان عزیزمان مورد ضرب چاقو و مصدومیت قرار گرفتند.


وی افزود : در راستای اجرای فریضه امربه معروف و نهی از منکر و برقراری امنیت روانی و اجتماعی در سطح تفرجگاه های شهرستان با ایجاد گشت های ضابطین قضایی آمران به معروف و ناهیان از منکر بسیج به بیش از ۲۲۵۰۰ نفر تذکر لسانی داده شد و تعدادی از هنجارشکنان با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل نیروی انتظامی گردید.


سرهنگ پاسدار هادی سعادت زاده در ادامه خاطرنشان کرد : از منویات فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) ایجاد امنیت و احیاء فریضه واجب فراموش شده اسلام ، امربه معروف و نهی از منکر است ، که این دو منویه از اولویت های اصلی کاری مجموعه بسیج قرار گرفته است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول افزود : تمام تلاش خود را میکنیم تا با ظرفیت مجموعه مقدس بسیج ، امنیتی پایدار برای همشهریان عزیزمان در شهرستان دزفول ایجادنماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار