فرماندار اشکذر:

هم‌افزایی اثربخش ثمره همگرایی نیرو‌های انقلابی با دولت است

فرماندار اشکذر در نشست با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن تقدیر از تعامل و هم‌اندیشی متقابل نیرو‌های انقلابی با دولتمردان در این شهرستان اظهار داشت: هم‌افزایی اثربخش ثمره همگرایی نیرو‌های انقلابی با دولت است فرماندار اشکذر عنوان داشت.
کد خبر: ۹۰۱۰۰۲۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندار و جمعی از کارکنان فرمانداری اشکذر ضمن حضور در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان و دیدار و گفتگو با فرمانده و کادر این مجموعه فرارسیدن روز پاسدار را به آن‌ها تبریک گفت.

فرماندار اشکذر بابیان اینکه یکی از ارزشمندترین و گران‌سنگ‌ترین یادگاران امام خمینی (ره)، بنیان‌گذاری مجموعه سپاه و بسیج بود اظهار داشت: نیرو‌های نظامی کشور اعم از سپاه، ارتش و سایر نیروی‌های انقلابی اکنون قدرتمندتر از همیشه شده‌اند و این رویداد نویدبخش اعتلای روزافزون ایران اسلامی است.

«محمدعلی شاه‌حسینی» مهم‌ترین دستاورد و نقش‌آفرینی سپاه را دفاع از میهن و ارزش‌های نظام، انقلاب و کشور به‌ویژه در دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: کلام از توصیف و تشریح تلاش و مجاهدت‌های کم‌نظیر شهیدانی که هرکدام شخصیت‌های بزرگی در جهان اسلام محسوب می‌شدند قاصر است.

وی با تقدیر از اقدامات مؤثر و همکاری متقابل فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت اشکذر با مسئولین این شهرستان عنوان داشت: تفاوت سلایق نباید منجر به تشدد و اختلاف در جامعه شود و ضروری است مسئولین با دقت و توجه ویژه‌ای نسبت به وحدت‌آفرینی بکوشند.

این مقام مسئول سالروز تشکیل سپاه را فرصت مناسبی برای قدردانی از خدمات و تلاش سربازان انقلاب در حوزه‌های مختلف برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برگزاری نشست‌های مشترک ضمن بهره‌مندی از توان نیرو‌های انقلابی شرایط برای همکاری، تعامل و هم‌اندیشی متقابل فراهم و طعم شیرین این هم‌گرایی وهم نوایی به کام مردم چشانده شود.

شاه‌حسینی با اشاره به مصوبات کمیته اشتغال و محوریت قرار گرفتن اشتغال و تولید داخلی در آن ابراز داشت: مردم این شهرستان همواره در زمینه تولید و اشتغال‌زایی موفق بوده‌اند و می‌طلبد مسئولین نیز ضمن ارج نهادن این همت، شرایط را برای رفع موانع تولید فراهم آورند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر نیز بابیان اینکه مجموعه سپاه همواره در کنار دولت‌ها گام برداشته است عنوان داشت: سپاه فارغ از خط و خطوط سیاسی برای رشد و اعتلای نظام کوشیده است و اکنون نیز همچون گذشته آماده همکاری است.

سرهنگ «سید اسدالله امامی» با اشاره به امنیت پایدار کشور گفت: آرامش و آسودگی کنونی ایران اسلامی مرهون خون شهدا و مجاهدت سربازانی است که در مناطق مختلف کشور خدمت می‌کنند و این اقدام ارزشمند باید در جامعه اطلاع‌رسانی شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار