معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی خبر داد؛

برگزاری دوره آموزش نسخه‌پیچی داروخانه برای 35 مددجوی آذربایجان شرقی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: نخستین دوره آموزش نسخه‌پیچی و نسخه خوانی داروخانه‌ها با شرکت 15 نفر از مددجویان برگزار شد که شرکت کنندگان پس از دریافت گواهینامه، در داروخانه‌ها مشغول به کار خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۹۹۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، یونس فاتح، افزود: امسال 70 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد پس از گذراندن دورهای آموزشی نسخه‌پیچی و نسخه خوانی، در داروخانه‌های استان مشغول به کار خواهند شد.            

وی یادآور شد: انجمن تکنسین‌های دارویی طبق تفاهم‌نامه‌ای که با این نهاد منعقد کرده، متعهد شده است پس از پایان دوره آموزشی، کارآموزان را در مراکزی که از قبل اعلام نیاز کرده‌اند به کار گمارد.                                     

فاتح اضافه کرد: معرفی مددجویان مستعد، تأمین هزینه‌های آموزش مددجویان، نظارت بر نحوه آموزش مددجویان و ارزیابی کیفی دوره‌های آموزشی و بسترسازی تهیه دارو برای مددجویان در داروخانه‌های معین‌شده از مهم‌ترین تعهدات این نهاد در تفاهم‌نامه است.      

  وی با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی برای مددجویان باید بر اساس تحصیلات، جنسیت و نیاز بازار انجام شود، بیان کرد: در سه‌ماهه نخست امسال دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و بلندمدت پرستاری و کمک پرستاری برای مددجویان برگزار خواهد شد.                                                       

فاتح افزود: در فروردین امسال 20 نفر از مددجویان شهرستان جلفا در دوره آموزشی پرستاری و کمک پرستاری شرکت کردند تا پس از آموزش، در مراکز درمانی جذب شوند.                                                                         

ارسال نظرات
پر بیننده ها