عضو شواری تخصصی بسیج اصناف در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

اثرگذاری طرح‌های بسیج در میزان رشد اشتغال/ برنامه‌های بسیج، الگویی مناسب برای تیم اقتصادی دولت

قائمی گفت: قطعا اگر دولتمردان از ظرفیت و تجربه بسیج در این راستا استفاده کنند، ثمراتش را به زودی در اقتصاد کشور و در معیشت خانواده های ایرانی مشاهده خواهند کرد.
کد خبر: ۹۰۰۹۹۸۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۰

سید مجتبی قائمی عضو شواری تخصصی بسیج اصناف در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در خصوص میزان اشتغال ایجاد شده به واسطه طرح های بسیج اصناف گفت: این سازمان شاید مستقیما در ایجاد اشتغال اثر نگذاشته باشد اما از طریق طرح های حمایتی از اصناف بازار، قطعا اشتغال زایی در سراسر کشور صورت گرفته است.

وی حمایت از تولیدکنندگان و فعالان بازار را از اولیت های بسیج اصناف خواند و افزود: کسبه بازار نیز بارها بر اثرگذاری این دست حمایت ها اشاره کرده اند و قدردان اقدامات سازمان بسیج اصناف بوده اند.

عضو شواری تخصصی سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور تصریح کرد: در سال گذشته چنین حمایتی را باید از سوی دولت شاهد می بودیم که متأسفانه آن چیزی که معلوم بود، نشان از حمایت و اشتغال زایی نداشت، بر همین اساس دیدیم که چند واحد صنعتی بزرگ کشور به تعطیلی کشیده شدند.

قائمی با بیان اینکه برنامه های بسیج در جهت احیا صنایع و اصناف می تواند الگوی دولت باشد، افزود: قطعا اگر دولتمردان از ظرفیت و تجربه بسیج در این راستا استفاده کنند، ثمراتش را به زودی در اقتصاد کشور و در معیشت خانواده های ایرانی مشاهده خواهند کرد.

ارسال نظرات