به همت بسیج جامعه پزشکی فارس انجام می گیرد؛

برپایی بیمارستان صحرایی صاحب الزمان (عج) بمناسبت میلاد با سعادت و سراسر نور حضرت مهدی موعود (عج)

بیمارستان صحرایی صاحب الزمان (عج) "بمناسبت میلاد باسعادت و سراسر نور حضرت مهدی موعود (عج) " از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری در بخش جره و بالاده شهرستان کازرون با حضور اساتید برجسته و مجرب استانی و کشوری و با بکارگیری بالغ بر ۲۰ عنوان رشته تخصصی و فوق تخصصی در هر روز و انجام خدمت در کلینیک های عمومی ، کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی و خدمات پاراکلینیک در بخش مرکزی بالاده برپا میگردد.
کد خبر: ۹۰۰۹۹۶۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

سازمان بسیج جامعه پزشکی در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار و مردم شریف، مومن ، انقلابی ،همیشه در صحنه و ولایمتدار ایران اسلامی ، اقدام به محرومیت زدایی از این مناطق و مردم شریف در حوزه بهداشت، آموزش و درمان پزشکی می نماید.


سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس به ریاست جناب آقای دکتر"فرخ بهارلویی" و مدیریت درمان این سازمان نیز با بهره گیری از اساتید بسیجی و داوطلب متخصص و فوق تخصص در رشته های مختلف پزشکی ، پیراپزشکی و سایر اعضاء جامعه پزشکی در حوزه های مختلف ، اقدام به اعزام تیم های بهداشتی، آموزشی و درمانی به مناطق مختلف استان، کشور و خارج از کشور می نماید.


اعزام تیم های عمومی، تک تخصصی، چند تخصصی، درمانگاه تخصصی و بیمارستانهای صحرایی از جمله خدمات ارزشمند سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس می باشد.


سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس با رصد دقیق مناطق کم برخوردار از خدمات بهداشتی و درمانی در استان و با استفاده از اطلاعات دریافتی از سازمان های مربوطه ، بویژه دانشگاه علوم پزشکی و شبکه های بهداشت مناطق مختلف در خصوص شاخص های بهداشتی و درمانی ، نیازمندیهای آنها را در حوزه بهداشت و درمان شناسایی و با برنامه ریزی و فراهم آوردن ابزار و امکانات لازم با همراهی و همکاری سازمان های مختلف، اقدام به برپایی بیمارستان های صحرایی می کند.


در همین راستا بیمارستان صحرایی صاحب الزمان (عج) "بمناسبت میلاد باسعادت و سراسر نور حضرت مهدی موعود (عج) " از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری در بخش جره و بالاده شهرستان کازرون با حضور اساتید برجسته و مجرب استانی و کشوری و با بکارگیری بالغ بر ۲۰ عنوان رشته تخصصی و فوق تخصصی در هر روز و انجام خدمت در کلینیک های عمومی ، کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی و خدمات پاراکلینیک در بخش مرکزی بالاده برپا میگردد.


تخصص ها و خدمات موجود در بیمارستان صحرایی صاحب الزمان (عج) بخش جره و بالاده شامل:
قلب، مغزواعصاب،ارتوپد،زنان، اطفال، اعصاب و روان، گوش و حلق و بینی، داخلی، کلیه و مجاری، دندانپزشک، پوست، گوارش، جراح، طب اورژانس، عفونی، جراح مغزواعصاب، چشم، قرنیه و شبکیه،بینایی سنجی،تغذیه،مامایی، پرستاری، روانشناس بالینی، مشاوره خانواده، اتاق عمل،اکو و نوارقلب،سونوگرافی، آزمایشگاه،رادیولوژی، تزریقات، ایستگاه سنجش سلامت و داروخانه می باشد که تمامی خدمات بصورت کاملاً رایگان در اختیار مراجعین محترم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات