فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عمق‌بخشی داخلی را یکی از مهمترین مطالبات سپاه از فرماندهان پایگاه‌ها عنوان کرد و گفت: این وظیفه یک رسالت تاریخی است که در حال حاضر به شما فرماندهان واگذار شده است.
کد خبر: ۹۰۰۹۹۵۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

عمق‌بخشی داخلی یکی از مهمترین مطالبات سپاه از فرماندهان پایگاه‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در جمع فرماندهان پایگاه‌های تابعه حوزه حضرت خدیجه(س) نهاوند ضمن قدردانی از زحمات و فعالیت های این فرماندهان در سال 96، برنامه‌های سال 97 را تبیین کرد.

وی تحقق شعار سال را در تمام پایگاه‌ها خواستار شد و افزود: حمایت از تولید داخلی هم باعث رونق چرخ اقتصاد کشور می‌شود و هم به تولیدکننده داخلی روحیه مضاعف می‌دهد، بنابراین همه باید در حد توان برای تحقق این شعار تلاش کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اشرافیت فرماندهان بر تمام موضوعات مهم و کلیدی کشور را لازم خواند و تصریح کرد: دشمنان نظام همیشه در پی ضربه زدن و اجرای برنامه‌های مخرب علیه کشور هستند و لازمه خنثی کردن این دشمنی‌ها، داشتن اشرافیت و آمادگی است تا بتوانیم در مقابل ساختارشکنی‌ها بایستیم.

وی خدمت‌رسانی به محرومان و مستضعفین جامعه را ضروری دانست و گفت: ما برای اینکه بتوانیم بدبینی و بی‌اعتمادی به وجود آمده در بین مردم نسبت به نظام و مسئولین را از بین ببریم باید خدمات‌رسانی به مستمندان و محرومان را در دستور کار قرار دهیم.

کریمی عمق‌بخشی داخلی را یکی از مهمترین مطالبات سپاه از فرماندهان پایگاه‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: این وظیفه یک رسالت تاریخی است که در حال حاضر به شما فرماندهان واگذار شده است و به طور قطع خداوند پاداش این عمل را به شما خواهد داد.

وی یکی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی را برپایی نشست‌های روشنگری در پایگاه‌ها دانست و افزود: علت بسیاری از مشکلات و اغتشاشات سال گذشته، عدم آگاهی افراد بود و برای برطرف کردن این مشکل لازم است در سطح پایگاه‌ها نشست‌هایی برگزار شود و به سوالات و ابهامات پاسخ داده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات