نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان خواستار شد؛

تاکید بر ضرورت توجه جدی به علل اصلی ابتلا به مواد مخدر

در زمان بروز آسیب های اجتماعی و اعتیاد در جامعه، همه آحاد مردم در معرض خطر قرار می گیرند و باید همه در امر مقابله با آسیب ها و مبارزه با مواد مخدر مشارکت داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۰۹۹۳۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، مبارزه با مواد مخدر را نیازمند عزم عمومی و قانون جدی در کشور دانست و گفت: در زمان بروز آسیب های اجتماعی و اعتیاد در جامعه، همه آحاد مردم در معرض خطر قرار می گیرند و باید همه در امر مقابله با آسیب ها و مبارزه با مواد مخدر مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ آیت اله علی خاتمی در نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال جدید که با حضور استاندار زنجان، رئیس کل دادگستری استان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد،  با تاکید بر ضرورت توجه جدی به علل اصلی ابتلا به مواد مخدردر جامعه خاطرنشان کرد: اگرچه اقدامات موثری در استان در جهت کاهش آمار اعتیاد صورت گرفته است ولی وجود حتی یک معتاد نیز شایسته نیست و باید مدیران و مسئولین با اتخاذ تدابیر لازم از افزایش آمار اعتیاد در جامعه جلوگیری نمایند.
وی با بیان اینکه اتخاذ تصمیمات بزرگ نیازمند زمینه سازی تیم های کارشناسی است، اظهار کرد: تیم های کارشناسی باید موضوعات مربوط به مقابله جدی با شیوع آسیب های اجتماعی و اعتیاد در جامعه را بررسی و جهت تصمیم سازی در کارگروهها مطرح نمایند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به وجود بیش از 3700 شهید در حوزه مبارزه با اشرار و مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: تجربه نشان می دهد کشورهایی که اعتیاد را در جامعه به مثابه جرم تلقی کرده اند در امر مبارزه موفق تر عمل نموده اند و می توان راهکارهای لازم در این زمینه را نیز در کارگروههای تخصصی مورد بررسی قرار داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار