خبرهای داغ:
رئیس اداره امورقرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین خبر داد:

دیدار ۲۳ نفر از فعالان قرآنی قزوین با رهبر معظم انقلاب

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین از دیدار ۲۳ نفر از قاریان، حافظان و مربیان برتر قرآنی استان با رهبر معظم انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۹۹۲۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی عظیمی رئیس اداره امورقرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین از دیدار ۲۳ نفر از قاریان، حافظان و مربیان برتر قرآنی استان با رهبر معظم انقلاب خبر داد و بیان کرد: همه ساله با اتمام مسابقات بین‌‌المللی قرآن جمهوری اسلامی، فعالان قرآنی از استان‌های مختلف به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند و امسال نیز همراه با متسابقین سی و پنجمین دوره مسابقات بين‌المللی قرآن كريم، روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه با مقام معظم رهبری ديدار می‌‌کنند.
وی ادامه داد: از استان قزوین نیز ۲۳ نفر از فعالان عرصه قرآنی استان همراه با فعالان قرآنی سراسر كشور و متسابقین سی و پنجمین دوره مسابقات بين‌المللی قرآن كريم با مقام معظم رهبری ديدار خواهند کرد.
عظیمی اظهار کرد: این تعداد از فعالان قرآنی استان قزوین از بین قاریان، حافظان و مربیان قرآن و از شهرستان‌های مختلف استان انتخاب شده‌اند و با هماهنگی‌های صورت‌گرفته این کاروان قرآنی برای دیدار با مقام معظم رهبری اعزام خواهند شد.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین در پایان، عنوان کرد: در این مراسم جمعی از قاریان برتر و برگزیدگان مسابقات بین‌المللی قرآن در حضور رهبر انقلاب به تلاوت قرآن کریم پرداخته و شرکت‌کنندگان از رهنمودهای مقام معظم رهبری بهره‌مند خواهند شد.
1005/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها