خبرهای داغ:
مدیرکل مخابرات خراسان جنوبی گفت: دفاع مقدس ما الگوهای زیادی به عنوان نماد فداکاری، شجاعت، صبر و استقامت به دنیا معرفی کرده است که می توانیم به عنوان یک راهنما که مسیر را نشان میدهد از آنها بهره ببریم.
کد خبر: ۹۰۰۹۹۱۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مسئول مرکز راهبردی و مسئول بسیج مهندسین سپاه انصارالرضا علیه السلام استان با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیرکل مخابرات استان دیدار کردند.

در این دیدارها که به مناسبت روز جانباز برگزارشد از خدمات و زحمات مهندس آسمانی مقدم در سمت رئیس شورای مرکزی بسیج مهندسین عمران و معماری و مهندس عیدی زاده رئیس شورای مرکزی بسیج مهندسین صنعت تقدیر به عمل آمد.

الگوهای دفاع مقدس چراغ راهنما برای ما هستند/ در تبعیت از شهدا از خود شروع کنیم

مهندس آسمانی مقدم از رزمندگان دفاع مقدس و مهندس عیدی زاده از جانبازان آن دوران هستند.

مهندس عیدی زاده  از یادگاران دوران دفاع مقدس است که در سال 63 و 64 نزدیک منطقه میمک در عملیات والفجر8 به درجه رفیع جانبازی نائل آمده است.

 مهندس عیدی زاده در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در پاسخ به این سوال که مهمترین درسی که از زندگی شهدا و جانبازان می گیریم چیست؟ اظهارداشت: دفاع مقدس ما الگوهای زیادی به عنوان نماد فداکاری، شجاعت، صبر و استقامت به دنیا معرفی کرده است که می توانیم به عنوان یک راهنما که مسیر را نشان میدهد از آنها بهره ببریم.

این جانباز دوران جنگ تحمیلی گفت: با پیروی عملی از ولایت فقیه، خروج از دایره حرف و شعار و ورود به دایره عمل با شروع از خود بیندیشیم که اگر شهدا بودند چه می کردند و ما نیز آنگونه عمل کنیم و همواره رهروی شهدا باشیم.

الگوهای دفاع مقدس چراغ راهنما برای ما هستند/ در تبعیت از شهدا از خود شروع کنیم

مدیرکل مخابرات استان افزود: تلاش در جهت تسهیل خدمت رسانی و توسعه مسیرهای مخابراتی استان اعم از دیتا، ثابت و همراه اول برای افزایش کیفیت ارتباطات استان تازه ترین خبر و مژده ای است که برای سال جاری میتوانم به هم استانی ها بدهم.

رئیس شورای مرکزی بسیج مهندسین صنعت خاطرنشان کرد: باید با حضور در بسیج تلاش کنیم به درک و تحلیل درست مسائل اعم از اجتماعی، سیاسی و اقتصادی همراه با بصیرت کامل برسیم.

وی ادامه داد: بر خود واجب می دانیم حضور در عرصه های خدمت رسانی بی منت به جامعه و مردم فقط برای ادای تکلیف که حفظ نظام و ارزش های اسلامی است.

این یادگار دوران دفاع مقدس متذکر شد: در خرید کالاهای تولید ایرانی و پرهیز از تجمل گرایی باید در هر مسئولیتی که هستیم تلاش کنیم تا این مهم به یک فرهنگ و مطالبه مردمی مبدل شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها