خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری آبیک گفت: حضرت ابوالفضل(ع) هر آنچه داشت برای جهاد در راه خدا در طبق اخلاص گذاشت به همین دلیل است هر کجا نامی از وفاداری، شجاعت، بصیرت به گوش انسان می‌رسد ناخودآگاه به یاد این حضرت می‌افتد.
کد خبر: ۹۰۰۹۸۸۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سیدمحمد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک در گردهمایی جانبازان آبیک ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و اعیاد شعبانیه گفت: این حضرت در راه حق، دین اسلام و برادر بزرگوارشان امام حسین(ع) در برابر زورگویی‌های دشمنان جانانه مبارزه کرد و ایستاد.
وی افزود: حضرت ابوالفضل(ع) هر آنچه داشت برای جهاد در راه خدا در طبق اخلاص گذاشت به همین دلیل است هر کجا نامی از وفاداری، شجاعت، بصیرت به گوش انسان می‌رسد ناخودآگاه به یاد این حضرت می‌افتد.
سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک گفت: تاریخ‌نویسان همیشه از زور و بازوی حضرت ابوالفضل(ع) می‌گویند ولی جایگاه این حضرت بسیار بالاست و در لحظه‌های سخت، محکم و استوار در راه ولایت و اسلام ایستادگی کرد.
حسینی با بیان اینکه جان بزرگترین سرمایه‌ی هر انسانی است، افزود: حضرت ابوالفضل(ع) این سرمایه خود را بدون هیچ چشمداشتی فدا کرد تا اسلام زنده بماند به همین دلیل هر چقدر از عظمت و مقام این حضرت سخن بگوییم باز هم کم است.
این مسوول گفت: جانبازان الگو گرفته از حضرت ابوالفضل(ع) هستند و با داشتن عشق به اهل‌بیت(ع) و انقلاب در برابر دشمنان ایستادگی کرده و در این راه به مقام جانبازی نایل شدند.
سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک افزود: جانبازان بعد از نایل شدن به مقام جانبازی همچنان درد و رنج ناشی از مجروحیت را تحمل می‌کنند که این صبر و ایثار شما عزیزان ستودنی است.
وی به ارایه‌ی خدمات دولت به جامعه ایثارگران اشاره کرد و گفت: ارایه‌ی رایگان خدمات درمانی و پرداخت هزینه‌های حق‌پرستاری والدین شهدا از جمله این خدمات می‌باشد.
در این مراسم برنامه‌های مختلفی از جمله مولودی‌خوانی برگزار شد و از مقام والای جانبازان تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است: در این مراسم غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل، معاونان و کارکنان بنیاد استان، وحدت مهدی رییس بنیاد شهرستان آبیک، شهردار و رییس و اعضای شورای اسلامی شهر آبیک و جمعی دیگر از مسوولان حضور داشتند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها