خبرهای داغ:
به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، شهردار و اعضای شورای شهر صدرا با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه محمد رسول الله دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۰۹۸۷۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، شهردار و اعضای شورای شهر صدرا با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه محمد رسول الله دیدار و ضمن قدردانی از تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و فداکاری رزمندگان سپاه و بسیج از سرهنگ حسینی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه محمد رسول الله(ص)  تجلیل کردند.

خسرو رزمجویی رئیس شورای اسلامی شهر صدرا در این دیدار با اشاره اینکه الگوی تمام پاسداران و بسیجیان  انقلاب اسلامی اما حسین(ع) است گفت: سپاه و بسیج در طول تاریخ انقلاب یاری‌رسان مردم مظلوم و مستضعف بوده‌اند و همواره تلاش کرده‌اند ضمن دفاع از انقلاب اسلامی و حریم ولایت و اهل بیت در مقابل تجاوزهای دشمنان، در راه توسعه و پیشرفت کشور هم پیشقدم باشند.

وی افزود: ما امنیت خود را مدیون دلاوران سپاه و بسیج هستیم که همواره از جان خود برای حفظ ایران، اسلام و وطن گذشته‌اند که امیدواریم خداوند متعال همواره پشتیبان و یاری‌رسان این عزیزان در همه جبهه‌ها باشد.

در ادامه، مهندس عباس ملک‌زاده شهردار صدرا نیز با تبریک اعیاد شعبانیه خصوصا میلاد با برکت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: بر هیچ کس پوشیده نیست که دلاورمردان سپاه و بسیج چگونه با گذشتن از جان خود امنیت را برای ما تامین کرده‌اند که اگر آنها نبودند اکنون می‌بایست با مزدوران و تروریست‌های داعش و دیگر دشمنان اسلام و ایران در خاک خود مبارزه می‌کردیم، اما اکنون به برکت خون شهیدان انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم با آسودگی و امنیت زندگی می‌کنیم و امیدواریم ما هم با انجام خدمت خالصانه و رفع مشکلات مردم بتوانیم خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان را تا حدودی جبران نمائیم.

ملک‌زاده افزود: شهرداری صدرا همواره با سپاه و بسیج همکاری و همراهی خوبی داشته و دارد و و تلاش برادران سپاه وبسیج باعث شده امنیت شهروندان با حضور عزیزان نیروی انتظامی در شهر صدرا برقرار باشد و شهرداری صدرا هم با داشتن پایگاه مقاومت خود را از بسیج و سپاه جدا نمی‌داند .

سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) هم با تبریک اعیاد شعبانیه و اشاره به اینکه شعبان، ماه شادی اهل بیت است گفت: ماه شعبان دروازه ورود به ماه مبارک رمضان است و می‌بایست در این ماه خود را برای میهمانی خدا آماده کنیم .

 وی افزود: مسئولان می‌بایست از فرصت خدمتی که در اختیار آنهاست بخوبی استفاده کنند زیرا همچون باد می‌گذرد و برای رفع مشکلات مردم تلاش نمایند و عبادت خدا جز خدمت خلق نیست که می‌بایست به درستی انجام شود و ما هم ضمن تشکر از کارهایی که تاکنون انجام شده از شما عزیزان شهرداری و شورای شهر می‌خواهیم تا می‌توانید به مردم خدمت کنید تا مشکلات صدرا روز به روز کمتر شود.

مهندس حمیدرضا صادقی نائب رئیس شورای اسلامی شهر صدرا هم در سخنانی گفت: خدا را شکر می‌کنیم که در کشور ما نیروهای مخلص ، توانمند و ولایت مداری همچون سپاه و بسیج وجود دارد که از انقلاب سال 1357 تا کنون چهار دهه از آن می‌گذرد همچون روز اول از اسلام و انتقلاب دفاع می‌کنند و برای آسایش هموطنانمان از جان خود می‌گذرند.

صادقی افزود: خوشبختانه از زمان تشکیل شورای پنجم تاکنون تمام تلاش اعضا شورا در رفع مشکلات شهروندان صدرا بوده است و تاکنون نتایج بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف کسب شده، اما این کافی نیست و برای آباد شدن صدرا می‌بایست تلاش بیشتری کرد و در این راه می‌بایست مردم همچون گذشته راهنما و پشتیبان شورا و خدمتگذاران خود باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها