خبرهای داغ:
رئيس ايستگاه شماره هفت سازمان آتش نشاني قزوين خبر داد؛
رئيس ايستگاه شماره هفت سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: تصادف سه دستگاه خودرو در عوارضی شماره 2 اتوبان تهران – قزوين سه مصدوم بر جای گذاشت.
کد خبر: ۹۰۰۹۸۷۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، رضا امیری خسروبيگي رئيس ايستگاه شماره هفت سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: در پي اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 در ساعت 3 و 30 دقيقه صبح امروز دوشنبه سوم فروردين ماه سال 1397، از وقوع اين حادثه در محل عوارضی شماره 2 اتوبان تهران - قزوين خبر داده شد که ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بلافاصله گروه ویژه نجات از ايستگاه شماره پنج پونک و آتش نشانان ایستگاه شماره هفت شهید مفتح را به محل حادثه اعزام کرد.
وي افزود: در جريان اين حادثه کامیون بنز در مسیر حرکت از تهران به قزوین در محل عوارضی شماره 2 به دلايل نامعلومي کنترل خود را از دست داده و به شدت با کامیون بادسان و یک دستگاه خودروی سمند برخورد کرده و درحاشیه کناري اتوبان متوقف مي شود.
وی با اشاره به مصدومیت سه نفر در جریان این حادثه افزود: هر سه مصدوم این حادثه " یک نفر در خودروی سمند، یک نفر در کامیون بادسان و یک نفر در کامیون بنز " قبل از رسيدن آتش نشانان توسط عوامل هلال احمر از خودرو خارج و تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه شدند و نيروهاي اعزامي این سازمان بلافاصله پس از رسيدن در محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و جلوگيري از نشت سوخت و قطع جريان برق خودروها از وقوع آتش سوزي و بروز حوادث ديگر جلوگيري کرده و امکانات و تجهیزات اطفایی خود را برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی آماده به کار کردند .
وي بيان کرد: آتش نشانان پس از ايمن سازي کامل صحنه حادثه و انتقال خودروها به حاشيه امن بزرگراه با تحويل محل حادثه به عوامل انتظامي ماموريت خود را به پايان رساندند.
گفتني است؛ علت وقوع اين حادثه توسط کارشناسان پليس راهنمايي و رانندگي در دست بررسي می باشد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها