فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‌های موجود کشور و شهرستان استفاده کنیم و به سمت نخبگان برویم، ادامه داد: باید جهاد سیاسی را در کشور جدی بگیریم.
کد خبر: ۹۰۰۹۸۵۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی خادم در همایش ابلاغ برنامه سال جاری پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه مقاومت محمد رسول الله(ص) مرکز مازندران که در مسجد فاطمه زهرا(س) پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) ساری برگزار شد با اشاره به وظایف و اهداف بسیج در جامعه، اظهار کرد: نقد و مطالبه‌گری هویت بسیج است و این شاخصه باید در بسیج زنده باشد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دشمن ایجاد بی‌ثباتی در اقتصاد و سیاست کشور است، افزود: دشمن برجام هسته‌ای را طراحی کرد تا در برجام‌های بعدی قدرت موشکی و اراده ملت را تضعیف کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری با اشاره به اینکه دشمن ثانیه‌ها را از دست نمی‌دهد، تصریح کرد: بحث روشنگری و هادیان سیاسی باید در محلات و پایگاه‌های بسیج جدی گرفته شود.

خادم با بیان اینکه تربیت سیاسی جوانان و بسیجیان در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: شبکه روشنگران در پایگاه‌های مقاومت بسیج باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه برخی می‌خواهند مباحث سیاسی روز و فرمایشات رهبری در مساجد مطرح نشود، خاطرنشان کرد: آحاد ملت بسیج هستند و باید مردم را در کنار نظام و انقلاب نگه داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‌های موجود کشور و شهرستان استفاده کنیم و به سمت نخبگان برویم، ادامه داد: باید جهاد سیاسی را در کشور جدی بگیریم.

خادم با تاکید بر اینکه برنامه اعتلای بسیج باید طوری اجرا شود تا آحاد جامعه از آن بهره‌مند شوند، افزود: باید مراقب تحرکات دشمن در سطح نواحی بسیج باشیم.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج طی سال جاری باید فرصت‌ها و تهدیدها را شناسایی و داده‌آماری ایجاد کنند، گفت: فعالیت هیأت‌های قرآنی در مساجد و پایگاه‌های مقاومت در سال جاری باید جدی گرفته شود و نباید از مفاهیم قرآنی فاصله بگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها