مدافعان حرم با گذشتن از جان و مال و علایق دنیوی با اعزام به سنگرهای خط مقدم مقابل تکفیری های جنایتکار در حلب سوریه و مقابله با استکبار جهانی در منطقه، امنیت را برای ایران اسلامی و غرب آسیا به همراه آوردند.
کد خبر: ۹۰۰۹۸۴۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، شهدای مدافع حرم به سوریه اعزام شده و به دفاع از حریم ولایت و امامت پرداختند و با شجاعت و رشادتشان به داعشی های تکفیری اجازه ندادند تا تحت حمایت استکبار و شیوخ منطقه به آستان مقدس اهل بیت دست درازی کنند.

مدافعان حریم ولایت با اقتدار و نابود کردن مواضع جنایتکاران در سوریه و عراق اجازه عرضه اندام به گروههای تروریستی و تکفیری برای ایجاد یک حکومت غیر شرعی و غیر قانونی در منطقه را ندادند و حامیان سیاسی «اسرائیلی و آمریکایی» و اسپانسرهای عرب منطقه برای انجام جنایات این تکفیری ها را ناکام گذاشتند. 

این در حالی است که منطقه غرب آسیا از شرق و غرب در محاصره بازیگران سیاسی و شبهه ‌نظامیان غیردولتی است؛ این وضعیت استثنایی که برخی در پی کمرنگ‌ جلوه دادن آن هستند، صحنه های سیاسی منطقه را با بسیاری از مناطق و کشورهای جهان، که دارای مرز مشترک با دولت ‌های مشخص هستند، متفاوت می‌سازد.

در مرزهای شرقی منطقه غرب آسیا، ‌ده‌ها گروه مسلح تروریستی متخاصم، از جمله القاعده، طالبان، جندالله،‌ جیش‌العدل، جیش محمد، شبکه حقانی، حرکت انصار، لشکر جهنگوی، اتحاد الجهادی الاسلامی و ... با صدها هزار نیرو مستقر هستند.
در کنار آن‌ها و به کمک دلارهای عربستان سعودی، زنجیره‌ای از مدارس وهابی در مناطق قبایلی پاکستان تأسیس شده که سال‌هاست با هدف مشخص، هزاران کودک و نوجوان محروم این مناطق را شست و شوی مغزی می‌دهند، آلوده به تنفر و کینهٔ فرقه‌ای می‌کنند و برای جهاد آماده می‌سازند.

در مرزهای غربی منطقه نیز از شمال تا جنوب صدها تشکل سیال و گروهک های تروریسیِ فعال و خفته وجود دارد؛ آن هم از داعش گرفته تا جبهه‌ النصره و... که هر یک با هدف استیلای ایدئولوژیک و فرقه‌ای، ورود به خاک یک کشور و ایجاد خلافت، ایجاد پایگاه جدید، دستیابی به منابع، اجرای پروژه‌های اعتقادی خود یا به ‌منظور تغییر نقشه سیاسی منطقه فعالیت می‌کنند یا در انتظار نشسته‌اند.

این حقیقت انکارناپذیر این منطقه است‌ که غفلت از آن موجب تکرار تجربه افغانستان، عراق، سوریه، لیبی، چاد، مالی و برخی دیگر از کشورهایی که در شرایط مشابه منطقه غرب آسیا به سر می‌بردند خواهد شد‌، به ویژه اینکه قدرت‌های متخاصم منطقه با محوریت عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی و با همراهی دولت ترامپ این بار تمام منابع مالی و لجستیکی خود را برای اطمینان حاصل کردن از فروپاشی شیرازه امنیت در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا و اروپا در حوزه دریای مدیترانه به کار خواهند گرفت‌.

حال نقش سردارانی همچون سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، شهید سردار حسین همدانی، شهید سردار حاج رضا فرزانه، شهید سردار شعبان نصیری، شهید حججی، بیضایی ،... صدر زاده ها و همچنین مدافعان حرم اهل بیت در تامین امنیت منطقه غرب آسیا تا مرزهای اروپا و آفریقا مشهود است و باید ما اهالی رسانه تبیین کنیم که این نقش ارزشمند و حیاتی چگونه بوده و خواهد بود.
 
منبع ایرنا
ارسال نظرات