رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش‌ و پرورش
رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش‌ و پرورش گفت: در هفته معلم در نظر داریم تا از معلمانی که فعالیت ویژه و فداکارانه انجام دادند، تجلیل کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۹۸۰۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷

اسفندیار چهاربند رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش‌ و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش‌ و پرورش  به برنامه های هفته معلم اشاره کرد و اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم و امیدواریم بتوانیم برنامه‌ای شایسته برای معلمان اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه هفته معلم هم جنبه فرهنگی و هم جنبه اجتماعی دارد، افزود: این هفته فرصتی برای پرداختن و بررسی نیازهای حرفه ای و شخصی معلمان است.

چهاربند ادامه داد: تلاش می‌کنیم در این هفته گزارش عملکردی به فرهنگیان در خصوص تعهدات و عملکرد آموزش‌ و پرورش، دولت و مجلس ارائه دهیم؛ به عبارت دیگر فرهنگیان از کارنامه عملکرد آموزش‌ و پرورش آگاه می‌شوند.

وی به برنامه کشوری هفته معلم اشاره کرد و گفت: معلمانی که به تهران دعوت می‌شوند نماینده معلمان نمونه هر استان خواهند بود.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش‌ و پرورش تصریح کرد: در هفته معلم در نظر داریم تا از معلمانی که فعالیت منحصربه‌فرد و ویژه انجام دادند، تجلیل کنیم.
انتهای پیام/

فارس/

ارسال نظرات