خبرهای داغ:
جبهه نفاق سیاسی است که در تمام دوران تاریخ ادیان و اسلام ضربه های مهلکی به جامعه دینی و حاکمیت دینی زده است؛ چرا که هدف جبهه نفاق سیاسی، مقابله با حاکمیت دینی و یا همان حاکم دینی است و بنا بر این خطر جبهه نفاق سیاسی از دشمن بیرونی هم بیشتر است.
کد خبر: ۹۰۰۹۷۹۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی از کارشناسان مسائل سیاسی گفت: «و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»؛ یکی از مهم ترین پیام های شهدا و سفارش آنان به امت اسلامی، تلاش برای شناخت دشمن چه دشمن بیرونی و چه دشمن و یا عوامل دشمن در درون جامعه اسلامی است که این دسته دوم همان منافقین هستند.

از منظر قرآن کریم سه نوع نفاق وجود دارد: ۱- نفاق اعتقادی و فکری ۲- نفاق اخلاقی و رفتاری ۳- نفاق سیاسی و اجتماعی؛ که خطرناک تر از همه همان نفاق و جبهه نفاق سیاسی است که در تمام دوران تاریخ ادیان و اسلام ضربه های مهلکی به جامعه دینی و حاکمیت دینی زده است؛ چرا که هدف جبهه نفاق سیاسی، مقابله با حاکمیت دینی و یا همان حاکم دینی است و بنا بر این خطر جبهه نفاق سیاسی از دشمن بیرونی هم بیشتر است.
همان جبهه نفاق سیاسی بود که در سقیفه اسلام را به انحراف کشانید، جبهه نفاق سیاسی بود که حضرت علی علیه السلام را خانه نشین کرد، جبهه نفاق سیاسی امویان بود که صلح را بر امام حسن تحمیل کرد، که امام حسین علیه السلام را به مقتل برد و جبهه نفاق سیاسی عباسیان بود که حضرت موسی بن جعفر (ع) را به زندان انداخت و جبهه نفاق سیاسی بوده که تا به امروز مانع تحقق حاکمیت اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر جهان اسلام شده است.
جبهه نفاق سیاسی سران مرتجع کشورهای به اصطلاح اسلامی است که امروز زمینه ساز طمع استکبار و صهیونیسم در منابع و منافع کشورهای اسلامی شده و موجبات این همه ظلم و ستم را بر مسلمانان یمن و بحرین، عراق و افغانستان و … فراهم کرده است.
انقلاب اسلامی هم از صدمات و آسیب های این جبهه خطرناک در امان نمانده و از اول انقلاب تاکنون جبهه نفاق سیاسی نهایت سعی خود را در همراهی با دشمنان برای براندازی این نظام و انقلاب به کار برده است، به خصوص مواقعی که سران انقلابی نمای جبهه نفاق سیاسی توانسته اند رای اعتماد مردم را به طرف خود جلب کنند و فرصتی ویژه یافته اند تا با تصمیمات و اعمال و رفتار منافقانه خود و با تظاهر به انقلابی گری و ولایت مداری و به پشت نقاب شعارهای مقدس اصلاح و آزادی و عدالت، در پی افساد و استبداد و ظلم و ستم باشند  که بنی صدر نمونه بارز آن بود. 
اما همه ما این پیام شهدا را می دانیم که به ما می گویند مواظب نقشه های برخاسته از دل جبهه نفاق سیاسی باشید و مبادا نظام و انقلاب را به دست این نااهلان بسپارید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها