خبرگزاری بسیج: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از بهره برداری ناوگان اتوبوس های جدید خط فلکه سوم دولت آباد به مترو شهرری با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۹۷۸۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳

به گزارش روابط عمومى شهردارى منطقه ٢٠ ابوذر ریاضی در مراسم بهره برداری از ناوگان نوسازی شده خط 335 این منطقه که با حضور مدیر سامانه تندرو 6 اتوبوسرانی تهران برگزار شد، گفت: به منظور ترغیب شهروندان برای استفاده از حمل و نقل عمومی و خدمات رسانی بهینه، 14 اتوبوس خط 335 حدفاصل فلکه سوم دولت آباد تا مترو شهرری با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان نوسازی شده است.

ریاضی با اشاره به اینکه 310 دستگاه اتوبوس در منطقه 20 به شهروندان خدمات رسانی می کنند، افزود: نوسازی مابقی اتوبوس ها نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد تا زمینه آسایش شهروندان بیش از پیش فراهم شود.

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه 20 یادآور شد: ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی علاوه بر فعالیت های فرهنگی نیازمند توسعه زیرساخت های مدهای حمل و نقلی است.

رضا زارعی مدیر سامانه تندرو 6 اتوبوسرانی تهران نیز گفت: با توجه به اینکه منطقه 20 در سال 96 همواره از نقاط بود که بالاترین شاخص آلودگی هوا را داشت، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران از منطقه آغاز شد.

زارعی ادامه داد: در صورت تامین اعتبار های لازم و حمایت های دولت، نوسازی ناوگان حمل  نقل عمومی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

مراسم بهره برداری از ناوگان اتوبوس های جدید منطقه 20 در میدان فلکه سوم دولت آباد با حضور مدیران ارشد شهرداری تهران و شهرداری منطقه 20 برگزار شد و اتوبوس های جدید این خط رسما به بهره برداری رسیدند.

 

 

ارسال نظرات