خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه ٢٠ در ديدار صميمانه با أعضاء هيّئت فوتبال شهررى، ورزش را بهترين فاكتور براى نشر شادى و تفريعات سالم در جامعه برشمرد.
کد خبر: ۹۰۰۹۷۸۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۱

به گزارش روابط عمومى شهردارى منطقه ٢٠ سيد احمد صفوى با بيان اين مطلب گفت: شهردارى و شوراى شهر با توجه به گستردگى وظائف، بهترين مكان براى خدمت رسانى به مردم است.

صفوى خدمت به مردم و به خصوص به ساكنان همجوار حرم حضرت عبدالعظيم(ع) را توفيق ارزشمندى براى خود دانست و افزود: حمايت از ورزش و جامعه ورزشى در حد وسع سازمانى  همچنان از أولويت هاى مديريت شهرى قرار دارد.

وى ورزش را بهترين بستر براى نشر شادى و تفريحات سالم در بين أقشار مختلف جامعه برشمرد و گفت: منطقه ٢٠ به عنوان جنوبى ترين منطقه و قبله تهران جزء مناطق با بالاترين سرانه ورزشى است و براى رفع توسعه ورزش هاى همگانى برنامه هاى جديد در برنامه إجرائي سال ٩٧ در دستور كار داريم.

صفوى ادامه داد: با توجه به اينكه احداث و بهسازى زمين هاى چمن مصنوعى از مهمترين برنامه هاى مديريت شهرى در سال هاى اخير بوده است، در حال حاضر منطقه ٢٠ داراى 72 زمين چمن مصنوعى با كيفيت مناسب است كه در اختيار شهروندان قرار دارد.

اين نشست صميمانه با نقطه نظرات ورزشكاران پيشكسوت و جوان شهررى ادامه يافت و أعضاء ضمن قدردانى از حمايت مديريت شهرى از ورزش و جامعه ورزشى خواستار تداوم اين روند شدند.

ارسال نظرات