خبرهای داغ:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر خود به آذربایجان شرقی و در نشست شورای اداری آذر شهر گفت: باید وجه مردمی بودن حوزه دین، فرهنگ، هنر و ادب محفوظ بماند.
کد خبر: ۹۰۰۹۷۷۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید عباس صالحی، مردم را بنیاد حوزه دیانت، فرهنگ و هنر دانست وافزود: باید وجهه مردمی بودن حوزه  دین فرهنگ، هنر و ادب محفوظ بماند و قطعاً دولت دین مدار نیز نسبت به این حوزه ها بی مسئولیت نیست.

وی ادامه داد: در حوزه فرهنگ و هنر تلاش جدی خواهیم کرد که در این شهرستان زمینه توسعه فرهنگ و هنر مهیا شود  تا بیش از گذشته در فضای فرهنگ و هنر استان تاثیرگذار باشیم.

صالحی با بیان اینکه ظرفیت های این شهرستان در حوزه های مختلف بسیار قابل توجه است، اظهار کرد: فعالیت بیش از ٥٠٠ کارخانه فعال با دهها هزار نفر کارگر ثابت و غیرثابت فرصت بزرگ صنعتی و تولیدی است  که در این مقطع حساس و در سال های اخیر بحث اقتصاد مدنظر مقام معظم رهبری در نامگذاری های سال بوده است، بنابراین می توان گفت که ظرفیت صنعتی این شهرستان فرصتی ملی است نه صرفا استانی.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ظرفیت های معدنی و کشاورزی آذر شهر افزود: دولت با تمام تلاش خود می کوشد تا شرایط اقتصادی کشور را بهتر کرده و برای توسعه کشور فرصت سازی کند.

صالحی تاکید کرد: نا امید کردن از دولت به معنای نا امید کردن از نظام می تواند باشد، اگر بخواهیم امید اجتماعی را افزایش دهیم این امید را با یاس آفرینی نسبت به دولت نمی توان ایجاد کرد به خصوص در شرایطی که پیش رو داریم کسانی سرکار آمده اند که غیرقابل پیش بینی اند نه تنها برای کشورهای اروپایی حتی برای دولتمردان امریکایی هم ترامپ غیرقابل پیش بینی است.

وی افزود: فضای جهانی و منطقه ای ما با مخاطره مواجه است و نگاهی که رهبری به دولتمردان تزریق کرده اند که ما باید امید اجتماعی را بالا ببریم و فضای انسجام را بیش از گذشته در کشور توسعه داده و در کنار هم قرار بگیریم.

ارسال نظرات