خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت‌ماه یادواره ملی شهدای مدافع حرم و نمایشگاه لشکر فاطمیون و زینبیون در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۹۷۷۲
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
یادواره ملی شهدای مدافع حرم در قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسن عابدی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته جوان که در اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد، با تشریح برنامه‌های هفته جوان، اظهار داشت: برنامه‌های مفرح و متنوع برای هفته جوان در نظر گرفته‌شده که این برنامه‌ها چند روز قبل از شروع این هفته آغاز می‌شود.

وی با اشاره به تلاش در جهت بالا بردن کیفیت ویژه‌برنامه‌های هفته جوان، افزود: این برنامه‌ها با حضور تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در روز چهارشنبه، ۵ اردیبهشت آغاز می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با تشریح جزئیات اجرای این برنامه‌ها، گفت: در روز چهارشنبه، ۵ اردیبهشت دیدار با علما و شخصیت‌های علمی و مذهبی استان و همچنین دیدار با سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان و بازدید از دفاتر آن‌ها در دستور کار قرارگرفته است.

عابدی با تأکید بر اهمیت تجلیل از جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد ادامه داد: نمایشگاه توانمندی سمن‌ها در روز چهارشنبه با دایر کردن ۱۵ غرفه کار خود را آغاز می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ابراز کرد: در همان روز چهارشنبه، ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست استاندار قم و با حضور معاون وزیر ورزش برگزار می‌شود که در این ستاد، فعالیت‌ها و وظایف وزارت ورزش و جوانان کشور بیان‌شده و شرح وظایف اعضای این ستاد ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم تجلیل از جوانان برتر استان با سخنرانی معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار می‌شود که این حوزه‌های فعالیت این جوانان در ۱۸ محور بوده و شیوه معرفی آن‌ها به این صورت بوده که بخشی از آن‌ها را دستگاه‌ها معرفی کرده و بخش دیگر از این جوانان، در سایت در نظر گرفته‌شده، ثبت‌نام می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: برنامه‌های روز شنبه با مراسم خطبه‌خوانی و حضور دسته‌جمعی جوانان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (ع) همراه بوده و همایش آموزش خانواده موفق، ویژه زوج‌های جوان و دیدار با خانواده شهدا برگزار می‌شود.

عابدی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم تجلیل از مقام شهدای مدافع حرم، خاطرنشان کرد: در روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت‌ماه یادواره ملی شهدای مدافع حرم و نمایشگاه لشکر فاطمیون و زینبیون در مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: جشنواره ملی شهدای مدافع حرم در زمینه‌های شعر و مقاله، داستان، پویانمایی، و ... برگزار می‌شود که به بهترین آثار جوایزی اهدا می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع)، تأکید کرد: جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) در روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت به همراه برنامه‌های مفرح در سالن حیدریان برگزار می‌شود.

عابدی گفت: رشته‌هایی که در ۱۸ محور از جوانان تقدیر خواهد بود اعم از افراد فعال فرهنگی-اجتماعی، فعال در عرصه هنر، فعال در عرصه نویسندگی، قهرمانان ورزشی، فعال در عرصه مطبوعات و ... تشکیل‌شده‌اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها