خبرهای داغ:
مسئول بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه ایثارگران قدرت‌های نرم نظامی هستند، گفت: حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران به منظور پرکردن خلأهای موجود در کمک به انقلاب و عبور از میادین پر خطر و درایت و تدبیر آنان سرمایه‌ای تمام نشدنی است.
کد خبر: ۹۰۰۹۷۵۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷

ایثارگران قدرت‌های نرم نظامی هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش نکوداشت و تقدیر از مقام ایثارگران و خانواده معظم شهدا به همت پایگاه مقاومت بهزیستی استان همدان با حضور دکتر محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و دکتر رحیمی شیخ مشاور امور ایثارگران این سازمان، عارف مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان، سرهنگ موسوی فرمانده حوزه شهید مقصودی ادارات کل و جمعی از مسئولان استانی در سازمان بهزیستی استان همدان برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی استان همدان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم از تعامل بسیار نزدیک و تاثیرگذار سازمان بسیج ادارات استان با مجموعه بهزیستی در استان و شهرستان‌های تابع قدردانی کرد.

حمیدرضا الوند بیان داشت: در همه عرصه‌ها مشورت‌های مسئول بسیج ادارات برای ما راهگشا و حضور به موقع وی در جلسات مشوق ما بوده است.

سرهنگ احد امیری مسئول بسیج ادارات استان همدان نیز در ادامه ضمن قدردانی از زحمات خانواده معظم شهدا و ایثارگران بر نیاز کشور به حضور قوی و هوشمندانه جامعه ایثارگری تأکید کرد.

وی حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران را به منظور پرکردن خلأهای موجود در کمک به انقلاب و عبور از میادین پر خطر در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی و درایت و تدبیر آنان را سرمایه‌ای تمام نشدنی برشمرد.

مسئول بسیج ادارات استان همدان با اشاره به تحولات جاری در منطقه و موقعیت ژئوپلیتیکی جمهوری اسلامی ایران تولید قدرت برای مقابله با چالش‌ها را ضروری دانست و گفت: ایثارگران قدرت‌های نرم نظامی هستند و شبکه شدن آنان امری ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات