خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان : در این ایام سرنوشت ساز در کشور ، اتحاد نیرو های مسلح باعث نا امیدی دشمنان قسم خورده ی انقلاب شده است و به دلیل رهنمود های مقام معظم رهبری روز به روز شاهد تضعیف جبهه ی استکبار و تقویت جبهه ی حزب الله هستیم.
کد خبر: ۹۰۰۹۷۳۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ، در نشستی صمیمی بین فرماندهی و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان با کارکنان ناحیه مقاومت بسیج کاشان که به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار تشکیل شد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ضمن تبریک این روز به تمامی پاسداران انقلاب اسلامی و به ویژه کارکنان سپاه ناحیه مقاومت بسیج کاشان وحدت سپاه ، بسیج و نیروی انتظامی را عامل پیشبرد اهداف در سال گذشته دانست و افزود : در این ایام سرنوشت ساز در کشور ،  اتحاد نیرو های مسلح باعث نا امیدی دشمنان قسم خورده ی انقلاب شده است و به دلیل رهنمود های مقام معظم رهبری روز به روز شاهد تضعیف جبهه ی استکبار و تقویت جبهه ی حزب الله هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کاشان نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه روز جانباز را به تمامی جانبازان مخصوصا مقام معظم رهبری تبریک گفت.

رسول زاده افزود : ما این ارتباط بین نیرو های مسلح را در زمان 8 سال دفاع مقدس نیز شاهد بودیم اما امروزه این وحدت و هماهنگی بیشتر شده است و این به دلیل رهنمود های بی بدیل امام خامنه ای عزیز بوده است.

وی خاطر نشان کرد : این امنیت و آسایشی که در کشور به وجود آمده است به دلیل خونی است که شهدای ما برای این انقلاب اهدا کرده اند . این هجمه ای که در کشور بر علیه نیرو های مسلح وجود دارد باید با همدلی و اتحاد بین نیروهای مسلح و مردم خنثی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها