خبرهای داغ:
با همکاری شهرداری شهر دولت آباد ، اداره آموزش و پرورش شهرستان برخوار، دانشگاه آزاد اسلامی شهر دولت آباد و همچنین حوزه مقاومت حضرت زینب (س) سپاه، آزمون مسابقه بزرگ مطلع مهر با حضور ۴۰۰ نفر در آزمونی که در دانشگاه آزاد دولت آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۷۳۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، شورای اسلامی شهر دولت آباد از دو ماه پیش در یک اقدام فرهنگی و در راستای ترویج فرهنگ ازدواج و کمک به انتخاب درست همسر تصمیم به برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با این موضوع گرفت.
جلسات متعددی در این زمینه برگزار شد و در نهایت با همکاری شهرداری شهر دولت آباد ، اداره آموزش و پرورش شهرستان برخوار، دانشگاه آزاد اسلامی شهر دولت آباد و همچنین حوزه مقاومت حضرت زینب (س) سپاه، کتاب مطلع مهر به نویسندگی دکتر بانکی انتخاب و تمهیدات لازم برای معرفی این کتاب و برگزاری آزمون در این خصوص اندیشیده شد.
حدود ۸۰۰ نفر از جوانان شهر دولت آباد در این مسابقه ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۰۰ نفر در تاریخ جمعه ۳۱ فروردین در آزمونی که در دانشگاه آزاد دولت آباد برگزار شد شرکت کردند.
این مسابقه در سطح بسیار مطلوبی برگزار شد و اغلب شرکت کنندگان از نحوه معرفی ، اطلاع رسانی و برگزاری آزمون اعلام رضایت داشتند.
برای این مسابقه جوایزی به شرح زیر در نظر گرفته شده است:
نفر اول
۵۰۰ هزار تومان
نفر دوم
۴۰۰ هزار تومان
نفر سوم
۳۰۰ هزار تومان
اسامی برندگان از طریق سایت شهرداری دولت آباد ، کانال شورای شهر و شبکه های مجازی های فعال در سطح شهر به اطلاع عموم خواهد رسید.
شورای اسلامی و شهرداری شهر دولت آباد در نظر دارند در جشنی که به مناسبت اعیاد شعبانیه در ورزشگاه بزرگ رسالت برگزار می شود به برندگان و همچنین تعداد دیگری از شرکت کنندگان در این مسابقه جوایز ارزنده دیگری اهدا کنند، همچنین در این مراسم به کسانی که عوارض نوسازی خود را تا پایان سال گذشته پرداخت کرده اند نیز تعداد پنج دستگاه دوچرخه به قید قرعه اهدا خواهد شد.
زمان دقیق این جشن متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها