خبرهای داغ:
استاندار فارس با اشاره به شأن و درجه والای شهدا و ایثارگران نزد خدای متعال، گفت: خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان سرمایه معنوی کشور و برکات جامعه مطرح هستند.
کد خبر: ۹۰۰۹۷۰۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، اسماعیل تبادار در دیدار با خانواده میرزایی جابری و بابایی دارنجانی دو جانباز ۷۰ درصد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از جانبازان به عنوان سرمایه هایی یاد کرد که جان بر کف نهادند و برای دفاع از ناموس ملت از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند و در حسرت شهادت بی تابی می کنند.

وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و قدر دانی از ایثارگران را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه استقامت در مسیر ایثارگری و جانبازی برشمرد و عنوان کرد: جانبازی مدال ارزشمندی است که خداوند این نعمت گرانبها را نصیب بندگان پاک و بی آلایش خود می کند.

تبادار تصریح کرد: ملت قهرمان ایران آرامش و آسایش امروز خود را مدیون جانفشانی شما سروقامتان که تفسیر گر واقعی معنای ایثار هستید، می دانند  و در پیروی از اسطوره وفاداری و شجاعت حضرت ابالفضل العباس (ع)، آن قهرمان بی بدیل قیام کربلا، حماسه ای دیگری آفریدید.

استاندار فارس تاکید کرد: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است لذا امید می رود مسئولان این سنت دیدار با خانواده های شهداء، ایثارگران و جانبازان را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها