خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه فجر فارس گفت: آنچه امروز در کشور می‌بینیم خارج از سیاست‌های فرهنگی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۰۹۷۰۲
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، سردار ابوالفضل گزنی بعد از ظهر دوشنبه در صحن علنی شورای شهر شیراز اظهار داشت: آنچه امروز در کشور می‌بینیم خارج از سیاست‌های فرهنگی انقلاب اسلامی است اگر امروز در ساحل دریای مدیترانه پیام انقلاب اسلامی به گوش جهانیان می‌رسد از فرهنگ انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: در ایامی هستیم که مقام معظم رهبری در سال ۸۷ به شیراز آمدند و همچنین بزرگداشت سعدی را داریم که از افتخارات کشور است.

گزنی ادامه داد: دیدگاه و جهانبینی سعدی نشان از دیدگان اسلامی و ایرانی دارد که همه چیز را از خداوند می داند و خوب است که همه بتوانند مدیریت خداوند را در زندگی پیاده کنیم.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس تاکید کرد: اگر امروز افتخار خدمت داریم به واسطه وجود ولایت، شهدا و حاکمیت دین الهی است.

گزنی تصریح کرد: امروز در جمع مسئولین هستیم و باید یادی کنیم از شهدایی که مسیر را برای ما باز کردند و فراموش نکنیم که پیام انقلاب اسلامی، فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه امروز در کشور می بینیم خارج از سیاست های فرهنگی انقلاب اسلامی است اگر امروز در ساحل دریای مدیترانه پیام انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان می رسد از فرهنگ انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس تاکید کرد: آنچه که امروز در برخی مجالس گفته می شود خارج از سیاست های فرهنگی نظام است و این حرکت خارج از شان نظام است.

گزنی ادامه داد: وظیفه شورا جاری کردن فرهنگ انقلاب اسلامی است و عرصه های خدمت رسانی نیز بسیار است.

وی افزود: امروز در شورای شهر شیراز باید توجه به مردم اولویت باشد اما خواسته مردم شیراز باید مد نظر باشد.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس تاکید کرد: شیرینی این خدمت باید به کام مردم باشد و درخواست دارم که باید حساسیت داشته باشیم به ولنگاری فرهنگی زیرا همه دغدغه دارند و فرهنگ این شهر باید در حد فرهنگ اسلامی شهر شیراز باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها