خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون با صدور بیانیه‌ای با اشاره به سو استفاده رسانه‌های معاند و ضدانقلاب از تجمعات چند روز اخیر در کازرون، خواستار حضور و پاسخگویی مسئولین عالی رتبه استانداری فارس و وزارت کشور در میان شهرستان و رفع ابهامات شدند.
کد خبر: ۹۰۰۹۶۹۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون با صدور بیانیه ای با اشاره به سو استفاده رسانه های معاند وضد انقلاب از تجمعات چند روز اخیر در کازرون، خواستار حضورو پاسخگویی مسئولین عالی رتبه استانداری فارس و وزارت کشور در میان شهرستان و رفع ابهامات شدند.

در این بیانیه امده است: چند روزی است فضای شهرستان کازرون متاثر از موضوع جدایی بخش های چنارشاهیجان و کوهمره نودان و ایجاد شهرستان جدید کوهچنار پرالتهاب و بحرانی است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در این بیانیه ای با اشاره به تجمعات غیرقانونی مردم طی روزهای آینده و سو استفاده های رسانه های ضدانقلاب ومعاند از این موضوع آورده است: برای مردمی که روزگاری پوزه انگلیس را به خاک مالیدند و جزء یازده شهر اعلام حکومت نظامی شده در سطح کشور در جریان مبارزات نهضت انقلاب اسلامی بوده اند وهمچنین  در دوران دفاع مقدس هزار و 300شهید تقدیم انقلاب کردند،زیبنده نیست که مطالباتشان از حلقوم رسانه های ضد انقلاب منعکس شود.

در بخش دیگری از این بیانیه با تاکید بر اینکه مردم باید صف خود را از سو استفاده کنندگان جدا کنند بیان شده است: در این میان برخی با مطرح کردن طرح تخیلی ایجاد استان فارس غربی به مرکزیت کازرون ملتهب کردن فضا و به انحراف کشاندن مطالبات مردم را دارند.

شورای تبییین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون با یاداوری سخنان مدیرکل امنیتی-سیاسی استانداری فارس خاطر نشان کرده است براساس این سخنان در طرح جدایی خطوط قرمز رعایت شده فلذا دیگر نیازی به ادامه این تجمعات غیر قانونی نیست.

در بخش دیگری از این بیانیه با انتقاد شدید از نمایندگان جریانات سیاسی و اجتماعی که طی دو روز گذشته با وجودپیام های امام جمعه و مسئولین امنیتی مبنی بر عدم حضور در تجمعات غیرقانونی، با دعوت مردم به این تجمعات در پی دست یابی به اهداف شوم خود بودند، تصریح شده است: جریانات سیاسی و اجتماعی به جای دعوت از مردم به این تجمعات مطالبات مردم را از راه قانونی پیگیری کنند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در پایان با انتقاد از موضع انفعالی استانداری فارس و عدم تدبیر وزارت کشوردولت تدبیر وامید، خواستار تبیین و روشنگری شخص استاندار و وزیر کشوردر سطح شهرستان و رفع ابهامات موجود شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار