قائم مقام توليت آستان قدس رضوی در جمع جانبازان سرافراز؛

بصيرت، ولايتمداری و روحيه جهادی جانبازان الگو و نياز امروز جامعه ماست

قائم مقام توليت آستان قدس رضوی همزمان با ايام ميلاد با سعادت حضرت ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز در آسايشگاه جانبازان اعصاب و روان بيمارستان ابن سينا و آسايشگاه جانبازان ضايعه نخاعی امام خمينی(ره) حضور يافت.
کد خبر: ۹۰۰۹۶۱۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، سید مرتضی بختیاری با اشاره به جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس و مجاهدت‌های مدافعان مظلوم حرم گفت: امروز بیش از هر زمان کشور ما به روحیه جهادی، بصیرت و ولایتمداری این عزیزان برای الگوبرداری نیاز دارد.

وی گفت: مقام معظم رهبری بار‌ها در سخنانشان به حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت تاکید فرموده اند لذا رسالت و وظیفه نهاد‌های فرهنگی و متولی این موضوع بسیار خطیر و مهم است.

بختیاری تصریح کرد: با تدبیر تولیت آستان قدس رضوی در طی ٢ سال اخیر اقدامات مناسبی برای تسهیل تشرف جانبازان عزیز به بارگاه منور رضوی صورت گرفته و بسیاری از این بزرگواران نیز توفیق خدمت در اماکن متبرکه رضوی را یافته‌اند.

وی با اشاره به روحیه بالا و دلبستگی جانبازان سرافراز کشورمان به آرمان‌های انقلاب اسلامی اذعان کرد: جانبازان عزیز اعصاب و روان و ضایعه نخاعی بیش از ٣٠ سال است که بر روی تخت‌های بیمارستان‌ها و صندلی چرخدار و با سختی و مرارت‌های فراوان گذران عمر می‌کنند، ولی همواره مدافع و حامی ارزش‌ها و خون همرزمان شهیدشان بوده‌اند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: بدون شک تا زمانی جوانان ایران اسلامی درس استقامت و ایثار را از جانبازان عزیز و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر فرا می‌گیرند، تمام نقشه‌ها و فتنه‌های آمریکا و استکبار جهانی نقش بر آب خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها