مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان گفت: امام راحل با شناخت عمیقی که از شهید مطهری (ره) داشت او را به نسل انقلابی به عنوان معلم معرفی کرد و در ادامه عمر انقلاب تاکید امام راحل برزنده نگه داشتن آثار این شهید والا مقام نیز دلیل براین این ادعاست که مطهری به واقع مرجع فکری انقلاب شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۶۱۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، سید مهدی دشتی حسینی در نشست هماهنگی برگزاری مراسمات هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج تنگستان گفت: شهید مطهری همواره می خواست که نظام اسلامی بر مبنای فکر اسلامی استوار باشد و کارآمدی و کارگشایی اسلام در نظام حکومتی برای همگان مشهود شود و برای این مهم تلاش بی وقفه و دو چندانی در راستای انتقال مبانی اسلام به نسل حاضر داشت و امروز نیز با ترویج آثار و تفکراتش در نسلهای حال و آینده این مهم عینیت بخشیده است.

وی اضافه کرد: اگر مطهری امروز بود نیز به طور حتم  از کنار نیازهای جامعه اسلامی به سادگی عبور نمی کرد.

دشتی حسینی گفت: استاد مطهری همواره به دنبال حقیقت بود و حقیقت یابی های آن بزرگوار نتیجه تلاش خالصانه او در مسیر حقیقت جوی وی می توان تعریف کرد که البته هر چه بود خود را همواره در راه الهی می دانست و به دنبال انجام تکلیف بود.

دشتی حسینی با بیان اینکه صیانت از اعتقادات پاسداران و بسیجیان ماهیت عقیدتی سیاسی در سپاه است، گفت: مکتبی بودن پاسداران و بسیجیان نهاد سپاه را برجسته کرد.

وی بیان داشت: یک هفته در طول سال به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج معرفی شده است که سالروز شهادت استاد شهید مطهری (ره) بهترین انتخاب برای این مهم بوده است.

وی در تشریح جایگاه مهم و برجسته عقیدتی سیاسی در بطن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان سلامت اعتقادی و اخلاقی و سیاسی پاسداران و بسیجیان به عنوان وظیفه ای بر دوش فعالان حوزه عقیدتی سیاسی در این نهاد ارزشی، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بازوان ولایت و حافظ انقلاب و دستاورد های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: حفظ روحیه و نشاط معنوی و بالا بردن سطح اعتقادی بسیجیان و پاسداران در سپاه بر دوش نمایندگی ولی فقیه در سپاه است که سعی خواهد شد این وظیفه به بهترین وجه ممکن در مرحله عمل به اجرا در آی.

حجت الاسلام دشتی حسینی بیان داشت: برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از هشتم اردیبهشت ماه آغاز و در تمامی رده های مقاومت بسیج به اجرا در خواهد آمد که در فرصتی مناسب و در جمع اصحاب رسانه اهم این برنامه ها تشریح خواهد شد.

 

ارسال نظرات