کسب مقام قهرمانی تیم جودو دهستان نسر تربت حیدریه در مسابقات قهرمانی خراسان رضوی

رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه اعلام کرد: تیم جودوی دهستان نسر این شهرستان با کسب ۹ نشان طلا بر سکوی قهرمانی جودو در رده سنی نونهالان و نوجوانان خراسان رضوی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۰۹۶۰۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
سید حمیدرضا امینی رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهارکرد: بیش از ١٨٠ جودوکار در قالب ۶ تیم در روستای نسر از توابع بخش رخ تربت حیدریه در دوگروه نونهالان و نوجوانان با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم جودو روستای نسر در هر دو گروه سنی با کسب ٩ نشان طلا، ١٠ نقره، ۷ برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

وی افزود: در بخش نونهالان تیم جودو تربت حیدریه با کسب ٤ طلا نایب قهرمان و جودوکاران تربت جام با ٣ نشان طلا بر سکوی سوم ایستادند و در بخش نوجوانان نیز تربت جام با ٢ طلا و یک برنز و تربت حیدریه با ٢ نشان طلا دوم و سوم شدند.

امینی در ادامه خاطر نشان کرد این دوره از رقابت‌ها با مشارکت دهیاری و شورای روستای نسر، بخشداری رخ، و هیات‌های جودو و ورزش‌های روستایی وبازی‌های بومی محلی تربت حیدریه بمدت یک روز در سالن مرحوم بهزاد روستای نسر برگزار شد.

وی گفت: ورزش در بخش‌های تابعه شهرستان و روستا‌ها از استعداد وپتانسیل بالایی برخوردار است و درسال جدید با حمایت مسئولین محلی تلاش خواهیم کرداهداف توسعه ورزش روستایی بیش از گذشته محقق شود.

گفتنی است تیم‌های دهستان نسر، تربت حیدریه، تربت جام، چناران، گناباد و آکادمی آینده سازان مشهد ٦ تیم حاضر در این دوره از مسابقات بودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار