خبرهای داغ:
قائمی عنوان کرد: این میزان تسهیلات برای ایجاد و توسعه مشاغل خانگی به تعداد 193 نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت شده است
کد خبر: ۹۰۰۹۶۰۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

سید هدا الله قائمی رئیس شعب بانک کشاورزی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بیان کرد: مبلغ 150 میلیارد ریال تسهیلات صندوق توسعه ملی توسط شعب بانک کشاورزی استان قزوین تا پایان اسفندماه سال ۹۶ پرداخت شده است.
وی گفت: این میزان تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال 96 در بخش های گلخانه، دام و عشایر روستائی، صنایع تبدیلی و تکمیلی و آب و کشاورزی پرداخت شده است.
رئیس شعب بانک کشاورزی استان قزوین ضمن اشاره به پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون اظهار کرد: مبلغ 209 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی توسط سعب مختلف بانک کشاورزی استان قزوین در سال ۹۶ پرداخت شده است.
قائمی عنوان کرد: این میزان تسهیلات از محل منابع داخلی و برای خرید تراکتور، اداوات و ماشین آلات کشاورزی در زیربخش های زراعت و باغبانی پرداخت شده است.
وی همچنین‌ در خصوص پرداخت تسهیلات خود اشتغالی افزود: بیش از 31 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی تبصره 16 توسط شعب مختلف بانک کشاورزی استان قزوین در سال ۹۶ پرداخت شده است.
رئیس شعب بانک کشاورزی استان قزوین افزود: این میزان تسهیلات برای ایجاد و توسعه مشاغل خانگی به تعداد 193 نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت شده است.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها