سرپرست کمیته امداد زرندیه گفت: سال گذشته 6 باب منزل مسکونی مددجویی بااعتبار 217 میلیون و 400 هزار تومان در شهرستان زرندیه افتتاح و به خانوارهای تحت حمایت تحویل داده شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۵۹۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید شهاب‌الدین کاشی سرپرست کمیته امداد شهرستان زرندیه یکی از فعالیت‌های کمیته امداد را تأمین مسکن برای محرومان جامعه دانست و گفت: تأمین مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت از اقدامات کمیته امداد در کمک به نیازمندان است.

وی افزود: سال گذشته 6 باب منزل مسکونی مددجویی بااعتبار 217 میلیون و 400 هزار تومان در شهرستان زرندیه افتتاح و به خانواده‌های تحت حمایت تحویل داده شد.

سرپرست کمیته امداد شهرستان زرندیه  پرداخت تسهیلات مسکن را از اقدامات حمایتی کمیته امداد به‌منظور تأمین مسکن برای مددجویان عنوان  کرد و گفت: سقف کمک بلاعوض خرید و نوسازی مسکن به مددجویان روستایی مبلغ ۱۵ میلیون تومان و برای مددجویان شهری ۲۵ میلیون تومان است که اولویت پرداخت این تسهیلات با زنان سرپرست خانوار و ایتام است.

کاشی ضمن دعوت از خیران به‌منظور همکاری با این نهاد حمایتی خاطرنشان کرد: کمک به محرومان یک وظیفه همگانی است و کمیته امداد با همکاری خیران در جهت رفع مشکلات محرومان بیش‌ازپیش تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات