کد خبر: ۹۰۰۹۵۹۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
جلیل دارا گفت: حمله اخیر امریکا به سوریه چیزی جز شکست او در منطقه نیست و امروز خود مسئولان امریکا اذعان به شکست کردند و این شکست ها مدیون همین گفتمان مقاومت اسلامی که در منطقه شکل گرفته است.
 

در شب ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و با حضور حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق، طالعی معاون فرماندار، سرهنگ صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، سردار توکلی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، دکتر ابوئی رئیس بسیج اساتید دانشگاهها و مؤسسات عالی استان یزد و جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار و شهیدپرور بافق سیزدهمین یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق با سخنرانی سردار توکلی و دکتر جلیل دارا برگزار شد.

جلیل دارا در این مراسم گفت: اینکه عده ای می گویند در مقابل آمریکا تسلیم شویم یا مقاومت کنیم و جواب این سؤال را کجا پیدا کنیم، برمی گردد به اینکه کشورهای سلطه گر چه می خواهند و ما چه می خواهیم، بهترین راه این است که باید مقاومت کنیم برای اینکه اگر ارزشها، آرمان ها، ثروت و منافع ملی را بخواهیم حفظ کنیم راهی جز راه مقاومت نداریم.

وی در ادامه افزود: آنچه امروز مهم است، این است که شهدای ما پیشگام تر از مسئولین در حمایت از منافع ملی هستند، بیش از ۷۰ درصد از ذخایر انرژی جهان در منطقه خاورمیانه وجود دارد.

دارا ادامه داد: دلیل حضور کشورهایی مثل امریکا در خاورمیانه این است که دست روی این منافع بگذارند و آنها را به غارت و یغما ببرند. آیا ایستادگی در مقابل چنین کشورهایی و در مقابل نظامی که به عنوان نظام سلطه مطرح است و مقاومت کردن کار درست یا نادرستی است؟ دعواهایی که کشورهای سلطه گر مثل امریکا و هم دستان او در اروپا دنبال می کنند، همه این دعواها در جهت حفظ همین منافع است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور تصریح کرد: نظام سلطه، اسلام ناب را به انحراف برده و بین مسلمانان تفرقه ایجاد می کند. نتیجه آن نیز این است که امروز کشوری مانند عربستان بزرگترین خریدار تسلیحات نظامی از امریکا است.

وی به وظیفه ما در قبال شهدا اشاره و بیان داشت: امروز وظیفه تک تک ما چه افرادی که در عرصه علم هستند و چه سایر اقشار جامعه از کارگر و کشاورز گرفته تا سایر اقشار جامعه همه مسئول حفظ خون این شهدا هستند، شهدایی که ارزشها و منافع ملی و آرامش و ثبات خود را مدیون این عزیزان هستیم.

دارا اظهار داشت: حمله اخیر امریکا به سوریه چیزی جز شکست او در منطقه نیست و مسئولان امریکا خودشان اذعان به شکست کرده اند و این پیروزی ها مدیون همین گفتمان مقاومت اسلامی است که در منطقه شکل گرفته است.

این مقام مسئول در سازمان بسیج اساتید کشور گفت: سازمان بسیج اساتید کشور پا به پای اقشار مختلف بسیج درصدد است تا در جهت شکوفایی کشور گام بردارد و ما متعهدیم که راه شهدا را دنبال کنیم.

جلیل دارا در پایان افزود: امیدواریم با ایجاد اندیشکده های راهبردی بسیج چه در سطح ملی و چه استانی بتوانیم در جهت گره گشایی مشکلات کشور گام برداریم و هدف اصلی این اندیشکده ها رفع مشکلات جامعه و گام برداشتن در جهت آباد کردن ایران اسلامی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار