خبرهای داغ:
سلمان جعفری
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون:
سرهنگ عطایی با بیان اینکه پاسداران و بسیجیان در صف اول مبارزه با دشمنان در جنگ سخت، جنگ نرم و جنگ نیمه سخت قرار داشته اند، گفت: سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی را به جای گذاشت و با خاتمه جنگ وارد میدان و عرصه سازندگی شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۵۵۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تیران و کرون ؛ سرهنگ علی اصغر عطایی با اشاره به تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ به فرمان رهبر کبیر انقلاب، اظهار کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در امتداد نهضت عاشورا و قیام ابا عبدالله الحسین در دفاع از دین و حق مظلوم و مبارزه با دشمنان تلاش خود را در جنبه های مختلف می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با بیان اینکه در سال های گذشته شاهد کارنامه درخشانی در ابعاد مختلف نظامی، دفاعی، امنیتی، سازندگی، اجتماعی و فرهنگی از سپاه پاسداران بوده ایم، گفت: این نهاد در هنگام تأسیس و طبق قانون اساسی وظیفه حفاظت از ارزش های انقلاب اسلامی را بر عهده گرفته و با توجه به ضرورت و نیاز نظام  مقدس جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف نقش آفرینی کرده است.

وی ادامه داد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در تلاش برای ضربه به ایران اسلامی بوده اند و سپاه پاسداران با کار انقلابی و جهادی موفقیت های زیادی را برای پیشرفت کشور و مقابله با این بدخواهان و کسب کرده اند.

سرهنگ عطایی با بیان اینکه پاسداران و بسیجیان در صف اول مبارزه با دشمنان در  جنگ سخت، جنگ نرم و جنگ نیمه سخت قرار داشته اند، یادآور شد: سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی را به جای گذاشت و با خاتمه جنگ وارد میدان و عرصه سازندگی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان افزود: با تلاش های جهادی و شبانه روزی قرارگاه خاتم الانیا شاهد  راه اندازی بزرگ ترین پروژه های عمرانی کشور در قالب ساخت سدها، پل ها، تونل ها و  انواع پروژه های عمرانی مختلف بوده ایم.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران به موازات ضروت روز از انعطاف بالایی برخوردار است و در مأموریت های برون مرزی و درون مرزی برای صدور پیام انقلاب اسلامی تلاش داشته است.

سرهنگ عطایی با اشاره به نقش مهم پاسداران برای پیشرفت و آبادانی کشور، اذعان کرد: سبز پوشان حریم ولایت به منظور تحقق تدابیر حکیمانه امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب باید گام های بلندی را برداشته، به عنوان سرباز ولایت در خدمت نظام مقدس ثابت قدم مانده و خدمات مخلصانه ای را به ملت ارائه دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با اشاره به ساخت استخر در شهر تیران توسط سپاه پاسداران، گفت: مبلغی برای پیشرفت پروژه از ظرفیتهای موجود در شهرستان اختصاص داده شده است و سپاه صاحب الزمان(عج) به موازات کمک های مردمی ۵۰ درصد هزینه پروژه را پرداخت خواهد کرد.

وی با اشاره به استقبال پاسداران شهرستان برای دفاع از حریم اهل بیت در سوریه، یادآور شد: چند نفر از پاسداران شهرستان در قالب طرح شهید همدانی به سوریه اعزام شدند و دو نفر از تیپ فاطمیون در مقابله با دشمنان شهید و چند نفر جانباز شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها