مجتبی شاکری در گفتگو با«بسیج»:

انتخاب نجفی خطای بزرگ شورای شهر بود/سوءتدبیر این شورا تهران را با بحران مواجه کرده است

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: انتخاب آقای نجفی به عنوان شهردار از سوی شورای شهر یک خطای بزرگ بود.
کد خبر: ۹۰۰۹۵۵۵
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

مجتبی شاکری عضو سابق شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج اظهار داشت: انتخاب آقای نجفی به عنوان شهردار از سوی شورای شهر یک خطای بزرگ بود.

وی افزود: آقای نجفی در مدیریت قبلی خود در سازمان میراث فرهنگی هم به دلیل بیماری توانایی ادامه کار نداشتند.

شاکری خاطرنشان کرد: اصرار شورای شهری ها بر انتخاب ایشان کاری اشتباه بود. به دلیل اینکه گزینه های دیگر از وضعیت رأی خوبی برخوردار نبودند رای ها را به این سمت و سو برد که نجفی شهردار شود.

 عضو سابق شورای شهر تهران بیان داشت: خیلی عجیب است که شهردار تهران اعلام استعفا می کند و ماندن خود در این موقعیت مصداق خیانت در امانت بیان می کند اما شورای شهر نظر ایشان را رد می کنند و جالب تر اینکه به فاصله یک روز بعد همان کسانی که مخالف رفتن ایشان بودند به رفتن ایشان رای دادند.

وی عنوان کرد: اینگونه رای دادن ها و انتخاب ها درباره موضوع مهمی مانند کلانشهر تهران و شهرداری که اداره آن مساوی با حجم چهار وزارت خانه  است بسیار عجیب و مشکل ساز است.

شاکری تصریح کرد: عوارض سوء تدبیر شورای پنجم برای تهران و شهروندان تهرانی مشکلات بزرگی را ایجاد خواهد کرد. تمام مسئولیت این اشکالاتی که در شهر تهران و عزل و نصب ها و تزلزل در اداره شهر ایجاد شده با شورای شهر است.

عضو سابق شورای شهر تهران در خاتمه گفت: در حال حاضر اجرای برنامه ها و پروژه های شهری به تعلیق افتاده است لذا به نظر می رسد این نوع حرکت کردن ها که در اثر اختلافات درونی بین کارگزاران و اصلاح طلبان وجود دارد موجب آسیب دیدن شهر، مدیریت شهری و شهرداری می شود. 

ارسال نظرات