امام جمعه بافت:

سپاه اجازه جسارت و توطئه را به کسی نخواهد داد.

پاسداری از ارزش ها وظیفه هر انسانی و نیروی انقلابی که وابسته و دلداده به امام حسین(ع) است، می باشد. باید دقت کنیم که همه ما در عرصه نگهبانی از دین رسالت نبوی باید پاسدار باشیم
کد خبر: ۹۰۰۹۵۵۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ;حجت الاسلام والسلمین مهدی زاده ضمن تبریک ولادت باسعادت سیدالشهدا بیان داشت:اولین جریانی که در ولادت ابا عبد الله اتفاق افتاد نقطه ی آموزش و راهبردی است در جریان انتخاب اسم برای سید الشهدا، حضرت زهرا(س) من در نام گذاری بر امیر المومنین سبقت نمیگیرم. حضرت امیرالمومنین: من نیز بر نامگذاری از پیامبر سبقت نمیگیرم و پیامبر نیز فرمود من بر نامگذاری از خدا سبقت نمیگیرم. این یعنی این که سلسله ولایت پذیری و پیروی از ولایت در همه ابعاد زندگی ما اجرا شود.

خطیب جمعه بافت ضمن تبریک روز پاسدار بیان داشت: پاسداری از ارزش ها وظیفه هر انسانی و نیروی انقلابی که وابسته و دلداده به امام حسین(ع) است، می باشد. باید دقت کنیم که همه ما در عرصه نگهبانی از دین رسالت نبوی باید پاسدار باشیم یعنی از اصول انقلاب، ارزشها و هنجار های انقلاب حفاظت کنیم و توطئه و نفوذ دشمن که در عرصه فرهنگ که مهم ترین مدل نفوذ دشمن است و به دنبال تغییر هنجار ها، تغییر باور ها و تغییر سبک زندگی اسلامی است مقابله کرده و چون گذشته توطئه هایش را خنثی کنیم.

در پایان امام جمعه بافت بیان داشت: پاسداری به معنای خاص در رابطه با عزیزان غیور مردی است که با الگو گیری از سید و سالار شهیدان و یاران با وفایش برای حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی جانفشانی کردند و توطئه های دشمن را خنثی کردند که اگر جان نثاری و ایثار گری پاسداران نبود جریان های تروریستی چه سرنوشتی برای ایران رقم می زدند. اگر سپاه پاسداران نبود چگونه توطئه های دشمن خنثی می شدند، امام فرمود: (اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.) افتخار سپاه این است که به هنگام و به روز است. در محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی پیش قدم است. این در عرصه ی داخلی ، اما در عرصه ی خارجی و بین المللی سربلندی و سر افرازی سپاه را میتوان در فرا منطقه و بیرون جغرافیای ایران دید که چگونه با حضور هوشمندانه از عزت و استقلال کشور دفاع کرد. چگونه به وسیله ی نیروهای قدس به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی مانع به هدف رسیدن آمریکا درعراق و سوریه شد و به دنیا ثابت کرد تا آخرین قطره ی خون و آخرین نیروهای خود از ولایت و آرمان های نظام و اسلام دفاع کرده و اجازه جسارت و توطئه به کسی نخواهد داد.

 

ارسال نظرات