امام جمعه تربت حیدریه درجمع پاسداران این شهرستان:
امام جمعه تربت حیدریه در جمع پایوران این ناحیه گفت: حماسه آفرینی پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی مظهر عزت و اقتدار ملت ایران است.
کد خبر: ۹۰۰۹۵۵۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در جمع پایوران تربت حیدریه اظهار داشت: از همان نخستین لحظات پیروزی انقلاب اسلامی که دشمن با قائله‌ها و توطئه‌ها و جنگ تحمیلی سعی در شکست درخت نوپای انقلاب اسلامی داشت، سپاه پاسداران تحت امر فرماندهی کل قوا در تمامی صحنه‌های حضوری موفق و مقتدرانه از خود نشان داد.

وی تصریح کرد: نقش موثر سپاه پاسداران با وجود اینکه نهادی تازه تاسیس بود در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و بسیاری از عملیات‌ها را با مشارکت ارتش و بسبج مردمی طراحی و اجرا کرد.

امام جمعه تربت حیدریه گفت: حماسه آفرینی پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی مظهر عزت و اقتدار ملت ایران است.

عصمتی بیان کرد: امروز این حضور به خارج از مرز‌های جغرافیایی کشیده شده و پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در جبهه‌های مقاومت در کنار سایر نیرو‌های مقاومت مردمی در برابر استکبار جهانی با اقتدار ایستاده است.

رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی، تلاش مذبوحانه جبهه استکبار در غرب آسیا را بی ثمر دانست و افزود: امروز معادلات غرب آسیا توسط محور مقاومت و ایران اسلامی تعیین می‌شود.

خطیب جمعه تربت حیدریه، سراسیمه بودن جبهه استکبار در صحنه‌های مختلف را برگرفته از روحیه و تفکر ناب بسیجی در محور مقاومت عنوان کرد و گفت: خدا اراده کرده که مظلومان عالم بر ظالمان پیروز شوند، لذا می‌رویم تا به فرمود امام راحل، عصر نابودی استکبار را رقم بزنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها