طی حکمی از سوی سید میلاد تقوی رئیس هیئت والیبال استان مازندران، عبدالرحمن حلاجیان رئیس سابق هیئت والیبال رامسر به عنوان سرپرست هیئت والیبال شهرستان رامسر منصوب شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۵۴۲
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، طی حکمی از سوی سید میلاد تقوی رئیس هیئت والیبال استان مازندران، عبدالرحمن حلاجیان رئیس سابق هیئت والیبال رامسر به عنوان سرپرست هیئت والیبال شهرستان رامسر منصوب شد.


انتخاب رئیس هیئت والیبال شهرستان رامسر در سال گذشته از مهمترین مباحث و‌ حواشی ورزش رامسر‌ بود که در طی مدت چند ماه اختلافات زیادی را به وجود آورد.

لذا پس از حضور نیما علی رمجی در شهرستان رامسر به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان، وی در کمتر از یک ماه با برگزاری چندین جلسه و بررسی گزینه‌ های احتمالی، عبدالرحمن حلاجیان را به عنوان گزینه نهایی به هیئت والیبال استان مازندران معرفی کردند.

والیبال از رشته های پرطرفدار و جذاب است که به نوعی ورزش اول شهرستان رامسر نیز محسوب می شود و در سال ۹۶ نیز والیبال شهرستان رامسر در سطح کشور به افتخارات زیادی دست پیدا نمود.
☢لازم به ذکر است که من بعد در شهرستان رامسر تنها یک هیئت والیبال وجود دارد و هیئت های والیبال رامسر، کتالم و ساداتشهر منحل شدند.

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها