مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید حوزه 517 شهید دستغیب ماهدشت باحضور فرمانده ناحیه جوادالائمه (ع)، امام جمعه ماهدشت و مسئولین شهر برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۰۹۵۳۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید حوزه 517 شهید دستغیب ماهدشت باحضور سرهنگ دوم پاسدار کوه خیل فرمانده ناحیه جوادالائمه (ع)، حجت الاسلام دکتر عظیمی زاده امام جمعه ماهدشت و مسئولین شهر برگزارشد.

مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه 517 شهید دستغیب ماهدشت برگزار شد

فرمانده ناحیه جوادالائمه (ع) در این مراسم گفت : تحقق ارتش ۲۰ میلیونی با حضور مردم در بسیج در تمام نهادها و مراکز اداری و خصوصی نشانگر روحیه انقلابی و تایید این است که ما همیشه در صحنه حضور داریم.

وی گفت: حرکت خودجوش بسیج در همه ی فعالیت ها و زمینه ها از اوایل انقلاب تا به امروز باعث خودباوری و ایمان والای بسیجیان و تاثیر گذاری بر روی اقشار مختلف جامعه شده است.

حجت الاسلام دکتر عظیمی زاده امام جمعه ماهدشت  نیز در این مراسم گفت :اهداف، آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی به خوبی از سوی نسل های اول و دوم انقلاب به نسل های سوم و چهارم منتقل نشده است که همین امر ضرورت حضور جدی و مستمر افراد باتجربه و کارکشته نظام را در این عرصه مهم و خطیر می طلبد.

درپایان مراسم از زحمات و فعالیت های  بردار پاسدار مجید خزایی فرمانده سابق حوزه 517 شهید دستغیب تقدیر وتشکر به عمل آمد و سرگرد پاسدار خدادادی  به عنوان فرمانده جدید حوزه 517 شهید دستغیب ماهدشت معرفی شد.

 

 

خبرنگار بسیجی : قاجار گیر

ارسال نظرات
پر بیننده ها