در این جشنواره بیش از 450 مقاله علمی پژوهشی , 20 کتاب دانشجویی , 24اختراع, 24ایده و 73طرح پژوهشی ,70 مورد اقدامات گفتمان ساز و حدود 25 مورد اقدامات مطالبه گرانه در حوزه اقتصاد مقاومتی شرکت داشتند که در مراسم اختتامیه از 27 برگزیده این جشنواره تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۵۲۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره علمی بسیج دانشجویی استان در سالن دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران برگزار شد.
در این جشنواره بیش از 450 مقاله علمی پژوهشی , 20 کتاب دانشجویی , 24اختراع, 24ایده و 73طرح پژوهشی ,70 مورد اقدامات گفتمان ساز و حدود 25 مورد اقدامات مطالبه گرانه در حوزه اقتصاد مقاومتی شرکت داشتند که در مراسم اختتامیه  از 27 برگزیده این جشنواره تجلیل شد.
نوری مسئول بسیج دانشجویی استان پس از پایان مراسم در گفتگویی با روابط عمومی دانشگاه از زحمات و مساعدت های ریاست محترم دانشگاه مازندران جناب آقای دکتر سیدخلاق میرنیا در میزبانی بسیار خوب این جشنواره تقدیر و تشکر فراوان نمود. وی همچنین برای اجرای برنامه های مشترک علمی فرهنگی و هنری با دانشگاه اعلام آمادگی و ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی به ویژه گفتمان سازی از اقتصاد مقاومتی در مقطع حساس کنونی در مجامع دانشجویی قدمی هر چند کوچک برداشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها