فرمانده سپاه ناحیه نیشابور گفت: کنترل آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهر‌ها از اولویت‌های بسیج است و منطقه چهارده معصوم(ع) و حصار به عنوان منطقه پایلوت در نیشابور انتخاب شده‌اند.
کد خبر: ۹۰۰۹۵۲۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سیدعلی اکبر حسینی در جلسه‌ای در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج نیشابور که در سپاه ناحیه نیشابور برگزار شد، اظهار داشت: کنترل آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهر‌ها از اولویت‌های ما است و منطقه چهرده معصوم(ع) و حصار به عنوان منطقه پایلوت انتخاب شده‌اند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی بر یک منطقه باید تمرکز کنند، ادامه داد: در طول سال باید ارتباط با منطقه مورد نظر برقرار و فعالیت اردو‌های جهادی انجام شود که خوشبختانه این امر در نیشابور بی‌سابقه بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه نیشابور با بیان اینکه بسیج باید بصیرت داشته باشد و نسبت به مسائل روز واکنش نشان دهد، افزود: بسیجیان عمار ولایت هستند.

حسینی تصریح کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته ۱۰۰ هزار نفر در نیشابور شرکت کردند که این رقم بی‌سابقه بوده است.

وی ادامه داد: ناامیدی و تزریق ناامیدی در کار فرهنگی باعث می‌شود کار را رها کنیم، ما به دنبال راه‌اندازی عملیات فرهنگی هستیم.

حسینی با بیان اینکه برخی به هنرمند انقلابی ما پوزخند می‌زنند، گفت: به آن‌ها می‌گوییم که فروش فیلم به وقت شام در شهرستان و کشور بی‌سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه تقویت حلقه‌های صالحین باید از اولویت‌ها باشد، افزود: شعار بسیج جذب حداکثری است.

فرمانده سپاه ناحیه نیشابور در پایان خاطرنشان کرد: طبق گزارش‌هایی که به دست ما رسیده از هنگامی که بسیج گشت‌های عملیاتی را انجام داده سرقت در سطح شهرستان کم شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها