خبرهای داغ:
طی مراسمی انجام شد:

معرفی رابط مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج رسانه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: رسانه ها تفکر جامعه را مدیریت می کنند و ابرقدرتها بخش عظیمی از افکار استکباری خویش را از طریق رسانه ها اعمال می نمایند.
کد خبر: ۹۰۰۹۵۲۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) علی اصغر خلج به عنوان رابط نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج رسانه استان قزوین معرفی شد.
حجت الاسلام علی معبودی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: انقلاب اسلامی با رسانه های انقلالبی و متعهد باید وحدت را در جامعه ترویج کند و برای روشن شدن افکار عمومی بتواند در عرصه جهانی فعال باشد.
وی در ادامه با اشاره به حضور رسانه به عنوان قدرت برتر و ابزار جنگ نرم اظهار داشت: رسانه ها تفکر جامعه را مدیریت می کنند و ابرقدرتها بخش عظیمی از افکار استکباری خویش را از طریق رسانه ها اعمال می کنند وآنها قدرت رسانه ها را به خوبی درک کردند و با استیلای رسانه ای به خواسته های نامشروع خویش رسیده اند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) افزود: سازمان بسیج رسانه با اتحاد رسانه ها می تواند جریان ساز اهداف انقلابی و آرمانها باشد لذا نمایندگی ولی فقیه در حد توان خویش در کنار رسانه ها خواهد و با معرفی حجت الاسلام خلج به عنوان رابط این حوزه با سازمان بسج رسانه تعاملات ما بیشتر به سمت عملگرایی در رسانه خواهد بود.

معرفی رابط مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج رسانه
حجت الاسلام معبودی در پایان افزود: سازمان بسیج رسانه باید افراد نخبه انقلابی را در عرصه رسانه فعال کند و با پرورش نسل جوان در این حوزه سربازان و فرماندهان جنگ نرم برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب داشته باشیم.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها