خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

هرجا ستون انقلاب بلرزد، سپاه وارد عمل می شود

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) قزوین: اگر سپاه در سیاست حضور پیدا می کند برای این نیست که از جناح خاصی حمایت کند بلکه اگر انقلاب اسلامی دست نا اهلان بیفتد ما دخالت خواهیم کرد .
کد خبر: ۹۰۰۹۵۱۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سرهنگ حیدری در مراسم سالگرد تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در ناحیه سپاه امام رضا با حضور مسولین شهرستانی برگزار شد اظهار کرد : یکی از وظایف سپاه پاسداران حفظ انقلاب اسلامی است و هر جا ستون انقلاب به لرزه در بیاید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد عمل می شود .
وی افزود: اگر سپاه در سیاست حضور پیدا می کند برای این نیست که از جناح خاصی حمایت کند بلکه اگر انقلاب اسلامی دست نا اهلان بیفتد ما دخالت خواهیم کرد .
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود افزودند : سپاه پاسداران افتخار این را دارد که در مسایل بین المللی و جهانی تصمیم می گیرد .
این مسئول ادامه داد: یکی از عوامل جلوگیری از دسیسه های استکبار جهانی در منطقه سپاه پاسدارن است و این در حالی است که آنها با استفاده ازهر وسیله ای به خصوص فضای مجازی می خواهند سپاه را از چشم مردم بیاندازند .
در پایان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز از جانبازان مدافع حرم تقدیر به عمل آمد .
3001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار