مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک خبر داد
مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک از اعزام زائران اراکی به مناطق عملیاتی غرب کشور در قالب 15 دستگاه اتوبوس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۹۴۸۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳

سرهنگ پاسدار قادری مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور غرب گفت: اولین گروه از زائران این شهرستان در قالب 15 دستگاه اتوبوس روزهای 6 و 7 اردیبشهت‌ماه عازم مناطق عملیاتی غرب کشور می‌شوند.

وی اردوهای راهیان نور را فرصتی مطلوب و ارزشمند برای پاسخگویی به سوالات، دغدغه ها و شبهات نسل جوان جامعه در خصوص جنگ تحمیلی و دفاع مقدس دانست و افزود: یکی از مهمترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور آشنایی مردم به‌ویژه نسل جوان با ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران است‌.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک با تاکید بر اینکه جامعه امروز ما به شدت نیازمند تغذیه معنوی است، تصریح کرد: دشمنان کشورمان همواره مبانی اقتدار نظام هم چون ولایت فقیه، اسلامی بودن، خانواده و اصول جامعه اسلامی را به شیوه‌های متعدد مورد هدف قرار داده‌اند و این سفرهای معنوی در جهت خنثی سازی جنگ نرم سلطه در نسل‌های جوان و نوجوان اثرگذار است.

سرهنگ پاسدار قادری با اشاره به نقش راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: مهمترین وظیفه امروز ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های نوجوان وجوان است و اردوی راهیان نور بستری در این مسیر است.

وی خاطرنشان کرد: عاشقان راه ایثار و شهادت در قالب این اردوها با حضور در مناطق جنگی غرب کشور از جمله بازی‌دراز و کرمانشاه با رشادت‌های شهدا و رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس در این بخش از کشور آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات