همزمان با اعیاد شعبانیه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نایحه مقاومت بسیج اراک، جانشین فرماندهی این ناحیه و جمعی از مسئولان ناحیه مقاومت بسیج اراک از 15 جانباز 70 درصد به بالای این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۰۰۹۴۸۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با اعیاد شعبانیه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نایحه مقاومت بسیج اراک، جانشین فرماندهی این ناحیه و جمعی از مسئولان ناحیه مقاومت بسیج اراک از 15 جانباز 70 درصد به بالای این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نایحه مقاومت بسیج اراک در این دیدارها ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از رشادت و فداکاری این جانبازان، با تاکید بر اینکه مقام و جایگاه جانبازان کمتر از شهدا نیست، گفت: جانبازان با الگو قرار دادن حضرت ابوالفضل العباس (ع) در برابر هجوم دشمنان در هشت سال دفاع مقدس هستی و جان خود را فدا کردند و از حق و حقیقت و کیان اسلام و جمهوری اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: صبر و پایداری جانبازان عامل بالا رفتن شأن و مقام آنان در نزد خداوند است و از آنجاکه رشادت های رزمندگان، جانبازان و شهدای ما در هشت سال جنگ تحمیلی امنیت امروز ایران اسلامی را رقم زد از این رو ما به عنوان یک تکلیف و وظیفه اصلی بايد در خدمت‌رسانی به اين قشر معظم نهايت سعی خود را به كار گيريم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نایحه مقاومت بسیج اراک خاطرنشان کرد: فرهنگ جانبازی، فرهنگ پرافتخار پیروی از مرجعیت شیعه و تبعیت از امام و ولی‌امر مسلمانان است.

سرهنگ پاسدار دستجانی جانشین فرمانده سپاه اراک نیز در این دیدارها با بیان اینکه جانبازان اسطوره شجاعت و مقاومت در جامعه هستند، گفت: جانبازان از بزرگ جانباز اسلام قمربنی هاشم (ع) و بزرگ جانباز انقلاب اسلامی یعنی رهبر انقلاب اسلامی درس گرفته اند که این اسطوره‌ها به ما آموختند چگونه در برابر ظلم بایستیم و تَن به ذلت ندهیم.

وی جانبازان را ستون خیمه ولایت خواند و خاطرنشان کرد: جانبازان ما اسوه و الگوهای مقاومت، پایداری و دفاع از حق و عدالت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات