خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود:

با مصرف کالای ایرانی سبب رونق تولید، اشتغال و تقویت کیفیت کالا‌ها شویم

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: باید با رونق تولید و اشتغال و مصرف کالای ایرانی سبب تقویت کیفیت کالا‌ها گردیم و در دانشگاه‌ها با خرید کالای ایرانی سعی کنیم در تولیدات داخلی و بالا بردن سطح اشتغال سهیم باشیم.
کد خبر: ۹۰۰۹۴۶۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های جانبازان، در مراسمی که با حضور جانبازان دانشگاه در محل تالار کوثر برگزار شد ضمن تبریک و تهنیت، با اشاره به حوادث و رویداد‌های چهل ساله در منطقه خاورمیانه اظهار کرد: این رویداد‌ها در منطقه خاورمیانه نشان می‌دهد که منافع ابرقدرت‌ها و کشور‌های غربی در این است که منطقه همیشه در تلاطم باشد و تا زمانی که در این منطقه نفت وجود دارد، همیشه جنگ هم است که اثر آن را می‌توان در کشور‌های همسایه شرق و غرب مشاهده کرد و تا زمانی که ما روی اصول خودمان باشیم، جنگ نیز ادامه دارد.
وی لازمه حفظ استقلال و اهتزاز پرچم آزادی کشور را جانفشانی جانبازان عنوان نمود و افزود: جنگ و تحریم به روش‌های مختلف وجود دارد، اگر بخواهیم بر اصول خود پافشاری کنیم و اصرار داشته باشیم باید هزینه آن را که همین جانفشانی‌ها است پرداخت کنیم.
فاتح مشکلات داخلی از جمله سوء استفاده از موقعیت ها، ایجاد تبعیض، بی توجهی به منابع، حق الناس و بیت المال، فساد اداری و فاصله طبقاتی را یک نمونه جنگ دانست که به علت عدم استفاده بهینه از فرصت‌ها شکل می‌گیرد و سبب می‌شود که مشکلات مردم بیشتر به چشم آید.
وی به حساسیت امروز کشور نسبت به دهه انقلاب و جنگ و همچنین به سنگینی بار مسئولیت تمام مردم تاکید نمود و خاطر نشان کرد: امید داریم خداوند توفیق دهد که نهالی که چهل سال پیش کاشته شده است هر روز بارورتر شود و تاریخ گواه صدقی از عملکرد خوب و موثر ما روی صفحات خود ببیند.
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود حضور فعال در سطح منطقه را اصلی لازم برای امنیت کشور عنوان نمود و گفت: دشمنان متفاوتی در مسیر پیشرفت ایران هستند و ما باید اقدامات دفاعی خودمان را تقویت کنیم تا بتوانیم در مقابل تجاوزات احتمالی مقاومت کرده و با تفکر، دوراندیشی و برنامه ریزی سبب پیشرفت کشور شویم.
فاتح با اشاره به شعار سال و تاکید بر حمایت از مصرف کالای ایرانی خاطر نشان کرد: باید با رونق تولید و اشتغال و مصرف کالای ایرانی سبب تقویت کیفیت کالا‌ها گردیم و در دانشگاه‌ها با خرید کالای ایرانی سعی کنیم در تولیدات داخلی و بالا بردن سطح اشتغال سهیم باشیم.
درادامه این جلسه با بحث و تبادل نظر پیشنهاداتی مطرح گردید و به سوالات همکاران توسط اعضای هیات رئیسه دانشگاه پاسخ داده شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها