خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد

شناخت ارزش‌های اخلاقی اهل بیت(ع) لازمه پاسداری انقلاب

استاد حوزه و دانشگاه گفت: شناخت آرمان‌های سیدالشهدا(ع) و ارزش‌های اخلاقی و معرفتی اهل بیت(ع) لازمه پاسداری واقعی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۰۹۴۵۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

شناخت ارزش‌های اخلاقی اهل بیت(ع) لازمه پاسداری انقلاببه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حسین افشاری در ویژه‌برنامه گرامیداشت اعیاد شعبانیه در حسینیه فاطمه الزهرا(س) تیپ 32 انصارالحسین(ع) با تبریک این ایام اظهار داشت: شناخت آرمان‌های سیدالشهدا(ع) و ارزش‌های اخلاقی و معرفتی اهل بیت(ع) لازمه پاسداری واقعی انقلاب اسلامی است.

وی با یادآوری عظمت روز پاسدار و جایگاه پاسداری انقلاب در دین و سیره اهل بیت(ع) افزود: امام حسین(ع) الگوی تمام عیار برای پاسداری و جان نثاری و آزادگی در راه اهداف الهی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان برخی شاخصه‌ها و ارزش‌های دینی و اخلاقی حضرت ابوالفضل(ع)؛ ادب، وفا و شجاعت و تبعیت محض از ولی را از مهمترین خصائص وجودی آن حضرت دانست.

وی بیان داشت: بسیاری از خواص و نزدیکان اهل بیت(ع)، جایگاه و شهرت خاصی در تاریخ نیافتند اما شخصیت حضرت عباس(ع) به دلیل وجود آن خصیصه‌ها و ارزش‌ها، نه تنها در جهان اسلام، بلکه در تمام ملل و ادیان به شهرت و مقامی رفیع نائل شد.

افشاری تصریح کرد: مادامی که این ارزش الهی در سپاه و بین پاسداران انقلاب وجود دارد سپاه و انقلاب نیز از گزند توطئه‌ها و شیطنت‌ها محفوظ خواهد ماند و پرچم افتخار اسلام و ایران در اهتزاز خواهد بود.

در ادامه این برنامه از  پاسداران نمونه این یگان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات