میرفیضی با اشاره به شعار سال "حمایت از کالای ایرانی" بر تقویت پیام رسان‌های داخلی و استفاده کاربران فضای مجازی از این پیام رسان ‌ها تاکید کرد و افزود: شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌های خارجی همواره یک تهدید هستند.
کد خبر: ۹۰۰۹۴۵۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار سید محمود میرفیضی در نشست امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به فریضه امر به معروف و نهی از منکر، اجرای این فریضه الهی را به عنوان فروع دین در جوامع اسلامی مهم دانست و اظهار داشت: اگر این فریضه در سطح جامعه خیمه نزند، بی شک جامعه به تباهی و تزلزل کشیده خواهد شد.

وی، فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را یک ارزش دانست و افزود: امروزه اجرای فریضه مقدس امر به معروف و نهی از منکر، بهترین راهکار برای نظارت عمومی بر جامعه است.

میرفیضی گفت: به یقین اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر نظارتی بر یکدیگر و بازداشتن افراد از ارتکاب به محرمات و منکرات است و در صورت عدم تحقق این دو امر مهم، جامعه دچار گمراهی خواهد شد.

فرمانده انتظامی مازندران، مسئول‌سازی، اقناع‌‌سازی و بهره‌‌گیری از ظرفیت ‌های مراکز تصمیم‌‌گیری را در توسعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر امری مهم دانست و افزود: گفتمان همگانی و تذکر لسانی در احیای امر به معروف و نهی از منکر دارای اهمیت است و همه‌ مان باید به وظیفه شهروندی خود درست عمل کنیم.

وی بیان کرد: مشکلات اخلاقی در فضای مجازی از مشکلات جامعه امروز ما است که باید با اقدامات ایجابی و آفندی در این زمینه با تهدیدات و آسیب‌ها در این حوزه مقابله کرد.

میرفیضی با اشاره به شعار سال "حمایت از کالای ایرانی" بر تقویت پیام رسان‌های داخلی و استفاده کاربران فضای مجازی از این پیام رسان ‌ها تاکید کرد و افزود: شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌های خارجی همواره یک تهدید هستند.

وی با بیان اینکه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌‌های فرهنگی به ویژه رسانه‌ها نقش مهمی دارند، افزود: باید از همه ظرفیت استانی به ویژه رسانه‌ها برای احیا این فریضه الهی استفاده کرد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در ایام تعطیلات نوروز در سواحل دریا و تفرجگاه‌ها، یکی از ماموریت‌های مهم پلیس در این حوزه را مقابله با آسیب‌های اجتماعی برشمرد.

وی با اشاره به شروع فصل گرما و آغاز طرح‌های دریا در سواحل مازندران بر برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه در حوزه‌های مختلف انتظامی، امنیتی، ترافیکی و اجتماعی در طرح‌های دریا تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها