امام جمعه خورش رستم گفت: حفظ و تقویت سپاه یک ضرورت است و باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۰۹۴۵۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

حفظ و تقویت سپاه یک ضرورت است/ سپاه پاسدارن یکی از پاک‌ترین نهاد‌های کشور می‌باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام آیت‌الله نعمتی در دیدار با جانبازان هشت سال دفاع مقدس هشجین ،با تبریک سالروز میلاد قمر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل عباس(ع) اظهار کرد: سپاه پاسدارن یکی از پاک‌ترین نهاد‌های کشور می‌باشد و امروز شاهد آن هستیم که در تمامی عرصه‌های فرهنگی، در عرصه‌های مختلف نظامی، امنیتی، اقتصادی نقش مهم و موثری دارد و حفظ و تقویت سپاه یک ضرورت است و باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی با اقتدار راه خود را پیش گرفته است و این همان نتیجه فداکاری آن‌هایی است که با جان و خون خود مقابل همه توطئه‌ها ایستادند و امروز مردم قدردان زحمات سخت و طاقت فرسای این سربازان مخلص وطن هستند.

امام جمعه بخش خورش رستم تصریح کرد: جانبازی در راه اسلام معامله بزرگی با خدای متعال است و اجر و بهای این عزیزان کمتر از شهادت نمی‌باشد و جایگاه رفیعی نزذ پرورگار دارند.

نعمتی افزود:ملت غیور ایران نمادی از ایثارگری و فداکاری در دنیا هستند چرا که همواره این مردم در طول تاریخ به دلیل دفاع از انقلاب و اسلام و صیانت از آرامان‌هایشان جانفشانی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های جانبازان در طول سال‌های متمادی متحمل زحمات بسیاری شده‌اند ادامه داد: خانواده‌های جانبازان به عنوان ایثارگران جامعه، ادامه دهندگان نهضت عاشورا هستند و در نزد پروردگار از اجر معنوی بسیاری برخوردار می‌باشند.

امام جمعه بخش خورش رستم با اشاره به نامگذاری سالروز ولادت حضرت ابوالفضل عباس(ع) به عنوان روز جانباز اضافه کرد: این پرچمدار دشت کربلا دارای جایگاهی رفیع در نزد خداوند بوده و در نزد ایشان از مقامی بالاتر از شهدا برخوردار هستند.

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثارگری و مقاومت برای نسل‌های آتی جامعه مساله بسیار مهمی است و این یک امر بسیار مهم است که با حفظ این فرهنگ به قله‌های بلند پیشرفت و موفقیت و سربلندی برای کشور دست خواهیم یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار