خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: اولویت اصلی باید بالابردن سطح رضایت همه اقشار در تمام زمینه‌ها باشد و با کار کارشناسی شده مشکلات هر محله را شناسایی سپس اقدامات اجرایی را انجام داد.
کد خبر: ۹۰۰۹۴۴۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور در دیدار با شهردار، اعضای شورای شهر اهواز و جمعی از مدیران و معاونان این سازمان اظهار داشت: بر کسی پوشیده نیست که کلانشهر اهواز با مشکلات بسیاری مواجه بوده اما آنچه که از همه مهمتر است وجود اراده و همت بلند برای رفع مشکلات است.

وی با بیان اینکه مسئولیت سنگین و بزرگی بر عهده مسئولان شهری است، افزود: تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها باید برای کمک به شهر و استان با یکدیگر تعامل و هماهنگی داشته باشند و بدانند که این روش به معنای فرار از مسئولیت ذاتی نیست بلکه کمک به استان است‌.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: باید مشکلات و معضلات موجود در شهر ریشه یابی شوند اما باید به این نکته نیز پرداخت که تا کنون کارهای بزرگی هم انجام شده است.

وی تصریح‌کرد: تمام مشکلات موجود به نبود یا کمبود بودجه ختم نمی‌شود بلکه در پاره‌ای از موارد خلل‌هایی از قبیل اشتباهات مدیریتی و برنامه‌ریزی نامناسب دلیل ایجاد مشکلات و معضلات است بنابراین بر اساس فرموده مقام معظم رهبری باید با برنامه‌ریزی و مدیریت جهادی به رفع معضلات و مشکلات پرداخت‌.

سردار سرتیپ شاهوارپور افزود: اولویت اصلی باید بالابردن سطح رضایت همه اقشار در تمام زمینه‌ها باشد و با کار کارشناسی شده مشکلات هر محله را شناسایی سپس اقدامات اجرایی را انجام داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها