مهدوی وجود ۱۷ هزار نوآموز در مناطق محروم مازندران را افتخار دانست و گفت: برای آموزش‌وپرورش که بیش از ۹۲ درصد پوشش تحصیلی دارد مهم است که هیچ نوآموز پیش‌دبستانی از تحصیل محروم نماند.
کد خبر: ۹۰۰۹۴۴۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، قاسم مهدوی ظهر یکشنبه در جشنواره ملی زمین پاک با بیان اینکه مازندران با بیش از ۴۱ هزار نوآموز پیش‌دبستانی رتبه اول کشور را دارد اظهار کرد: اهتمام آموزش‌وپرورش مازندران مدیریت دوره‌های پیش‌دبستانی است تا از آموزش‌های مؤسسات غیر مجاز دیگر،جلوگیری شود.

وی وجود ۱۷ هزار نوآموز در مناطق محروم مازندران را افتخار دانست و گفت: برای آموزش‌وپرورش که بیش از ۹۲ درصد پوشش تحصیلی دارد مهم است که هیچ نوآموز پیش‌دبستانی از تحصیل محروم نماند.

مهدوی تصریح کرد: اگر فرهنگ سازی جامعه از نوآموزان و سنین پایین‌تر شروع شود تأثیرگزاری بیشتری دارد.

رئیس اداره آموزش دوره ابتدایی، با بیان اینکه مهارتهای زندگی جزو اصول اساسی است، خاطرنشان کرد: تا وقتیکه توجه صرف والدین به آموزش و پرداختن به کلاسهای خاص، باشد ازمقوله تربیت فاصله می‌گیریم.

وی زمین را امانتی در دست همه انسانها دانست و گفت: این امانت باید به نسل‌های بعدی تحویل داده شود و آنچه که طبیعت انعکاس می‌دهد محصول رفتار است و اگر با قهر طبیعت مواجه هستیم محصول رفتار بد ماست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها